DEVAM
Kader artık 16 yasına geldiğinde, ailesiyle kovusucagı gün gelip çatmıştı. Ve Bir gün sabah uyandıktan sonra yatağını toplarken, içeriye yurt dun temizlik gövevlisi yatakhaneye kader ve diğer 3 arkadaşının yattığı odaya gelir ve kadere, gülümseyerek müdüre hanım 'ın odasında seni birileri bekliyor der ve kaderi de alır müdire hanımın odasına gitmek için yurtdun uzun koridorları nı geçer ve müdüre hanımın odasının önüne geldiğinde,yanındaki temizlik görevlisinin yüzüne bakar ve temizlikçi kadın kadere gülümser ve....
-İçeriye girmiycekmisin? Der.- kader ise temizlikçi kadına başını sallar ve içeriye girmek için kapıyı çalar.
İçeriden buyrun diye ses gelince girer içeri...
Müdüre hanımın yanında bir kadın ve bir adam vardır. Müdüre hanım gülümseyerek, gel otur kader der. Ve direk konuya girer. Ve kadere bak kadercim, bu hanımefendi ve beyefendi çok iyi kişilikli insanlar der. Bunlar daha doğrusu annen seni 3 aylıkken buraya yurdun bahçesine bırakan bayan işte bu der. Kader şaşırır ve bir süre şaşkınlığını yüzünden atamaz. Müdüre hanım anlatmaya devam eder. Der ki...
Yıllardır seni çok aramışlar fakat sana dair hiçbir iz bulamazlar ve şimdi sanırım allah yüzlerine güldü. Ve seni buldular ve artık onlarla olmanı istiyorlar...
Kader tek kelime bile edemez.
Bayan aniden gelip kadere sımsıkı sarılır ve ağlamaya başlar.Ve daha sonra da adam da sarılır ve gözleri dolar ve ağlamamak için kendini zor tutuyordur....
Kader irkilir ve müdüre hanıma izninizle benim ders çalışmam lazım der. Ve odadan çıkmak ister fakat müdüre hanım der ki....
-Ben henüz cümlemi tamamlamadım der.
Ama kaderin gözleri dolar ve bir hışımla odadan çıkar. Ve yurttun uzun koridorlarını ağlayarak ve koşarak geçer.... Ve yatakhane bölümüne gelir ve kendi yattığı odanın kapısını kilitler ve yatağa kapanır daha fazla ağlamaya başlar...
Devamı için oy ve yorum arkadaslar
İyi okumalar....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IZDIRAP
Teen FictionÖNSÖZ Izdırap dolu hayatı bebeklikten başlayan 18 yıl sonra hayatı tamamen bir kabus olan yurtda büyüyen, küçük yaşta anne olan gönlüne söz geçiremeyen, nefsine hakim olamayan; fırtınalı bir günde doğan hayatı boyunca hep mutsuz olan. Kaderi kötü ol...