1

141 4 0
                                    

                                                                                    1

Herzaman ki gibi okulun 1.dönemi bitip on beş tatile girmek için son bir gün kalmıştı ve bizim konuşkan müdür hiç susmadan yarım saatten fazla konuşmayı becerip bizi ayaklarımız ağrıyana kadar okul bahçesinde dikeltti. Ben ise artık sıkıntıdan patlamak üzereydim başımı sağa döndürdüğüm anda  taş gibi bişey gördüm baya yakışıklıydı. On beş tatile girdik ve o çocuğu düşünmekten evin içinde mal mal dolaşıyordum.

" Rachel neden bu kadar düşüncelisin kızım?"

"Hiç " 

Annem omuz silkip iç geçirdi. Bense hala onu düşünmekten kendimi alamıyordum.Hiçbir erkeği bu kadar düşünmemiştim! Daha çocuğun ismini bile bilmiyordum...

Hele şükür tatil bitmişti ve bende okulda pisikopat gibi bütün gün onu takip ettim buna kendim bile hala inanamıyorum... 

Ahhh... nihayet zil çaldı ve matematik dersine gireceğiz . Ama onu düşünmekten ders dinleyemeyeceğimi biliyordum. Hayatımda birden çok erkekle çıkmışken bu çocukta ne varsa ondan fazla etkilenmiştim  lise üçteyim buna rağmen her zaman popüler olmayan çocuklarla çıkmıştım çünkü popüler gruplarını her zaman kendini beğenmiş bulurdum ama o da popülerler grubundaydı. Ders bitmiş ve zil çalmıştı. Bende onu takip etmek için hiç yapmadığım bir şekilde sınıftan ilk ben çıktım . Allison şaşırmış bir şekilde bana bakıp kalmıştı.

                                                                             ...............                                          

Okul banklarında oturmuş ağzımın suyu akarken onu izliyordum. 

'' Ağzını kapat onun bu şekilde ilgisii çekemezsin . Berbat durumda salyan akıyor!'' 

   '' Hey ! Sen ne zaman buraya geldin ve nereden biliyorsun ?''

'' Ah... benim kankam aşıkdamı olurmuşşşşşşşş ayy kıyamam ben sana...  sulu göz '' 

''  Allison anokulunda değiliz ve ben sulu göz değilim tamam mı?''

Ah ... kimi kandırıyordum ki ben, beni kıran şeyde hemencicik ağlayan  bir kızdım bu benim elimde değildiki hepsi gözlerimin suçu .Aslında fazla duygusaldım gözlerime haksızlık etmemeliydim. Gözlerim çok güzeldi.

'' Bak kanka sen bu çocuğu çok seviyorsun anladım da böyle mal gibi bankta oturup salyanı akıta akıta ona bakarsan senden cidden tiksinir !  ''

'' Offf Allison ben bu çocuğun dikkatini nasıl çekicem daha ismini bile bilmiyorum ! ''     

'' Öncelikle ağzını suyunu akıtıp baktığın çocuğun ismi Dawson ve onun dikkatini çekmen biraz olanaksız .  ''

'' Ahh canımmm biz seni ona ayarlıyalım o zaman .'' Bunu söyleyen Lousia 'ydı.

Cidden bu kızın nerden çıkıp geldiğini bilmek olanaksızdır ama o da en iyi kankam , dostum hatta arkadaşımdır. 

''A  kanka sen nerden çıktın geldin ya? ''

 

 '' Amannnn neyse bunu şimdi düşünmeyin Rachell ' a ,Dawson' ı nasıl ayarlıyacağımızı düşünelim... ''   

Ben burda konu dışı kalmış onları dinliyordum. Ama Dawson ' ın beni kendi farketmesini istiyordum ben çekici olup ben çekiciliğimle dikkatini çekmek istemiyordum tamam ama ne yapayım yani beni zahmetsiz sevsin istiyordum ilk defa ...

                                                                                         

 

Aşık Olmak Mı ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin