Bu sabah uyandım ve yüzümün bakınılmayacak halde olduğunu gördüm tanrım bu nasıl bir çirkin yüzdür ya bir sivilcelerimden kurtulamadım gitti. Yataktan kalktım ve banyoya gittim dolabı açıp yüz maskelerinden yüzüme uygun olandan bir tanesini yaptım ve bir kaç dakika sonra çığlık atmaya başladım.
'' Ayyy yanıyorum yüzüm acıyo aaaaaaaaaaa !!''
Çığlık atıyordum . Annem yatak odasından çıkarken keskin bir viraj varmış gibi döndü ben o sırada zıplıyordum ve yüzüme dokunuyordum.
'' Rachelll kızım ne oldu !!''
Annem bunu söylerken benden 2 kat daha hızlı bağırıyordu.Annem kalkarken artık nasıl telaşlandıysa saçları havadaydı.Derin derin soluk alırken saçma sapan sesler çıkarıyordum.
'' Yüzüm yanıyorrrrrrrrrrrrrrrrrr ! ''
Gerçekten kafayı sıyrmış olmalıydım annem bana öyle bir bakıyorduki onun önünde striptiz yapıyordum .
'' Kızım sen delirdin mi?! ''
Annem bunu söylerken kahkaha atıyordu.
'' Anne ne gülüyon ya yüzüm yanıyo! ''
Ben hala yüzümü buruşturuyordum. Annem saşlarımı arkadan topladı ve yüzümü suyla temizledi .
''Rachell , kızım yüzüne bakmak ister misin?''
Annem bunu söyleyince içimi bir fenalık bastı , yüzümü kurulayıp aynaya bakınca apışıp kaldım. Yüzümü bunca aydır bunla temizlemek aklıma dahi gelmemişti. Ağzım yerleri süpürüyordu şaşkınlıktan . Saate bakınca deli gibi evin içinde koşturmaya başladım.
Okulun başlamasına yarım saat kalmıştı.Kıyafetlerimi giydim ve herzaman sürdüğüm dudağıma hafif pembelik katan rujumu sürdüm .Sürdüğüm ruju kimse de anlamıyordu. Gizli işler yapan bir kızım ben .
Saçımı yine salık bıraktım ve kırmızı botlarımı giyip evden çıktım.
'' Off ... okula geç kaldım yine ! ''
Bunu söylerken önümden biri yürümeye başladı ve hemen onu çantasından tanıdım . Dawson . Yok artık bu kadar tesadüf olmaz artık ! Farkettirmeden normal bir hızla yürüdüm.
--------------------------------------
Allison 'dan
'' Benim sulu gözüm yine gelmedi ya ! ''
Bunu söylerken sıkıntı içindeydim özel kolejde okumamıza rağmen devamsızlık hakkı yedi gündü ne diye on gün yapmamışar ki !
'' Allison artık sakinleş kız kaçırılmadı geç kaldı pisikopatlaştın sen gene ! ''
'' Blake bana gene deyip durma yine diyeceksin. Edebiyatın falan kaç senin ? ''
Blake benim erkek arkadaşımdı .Dawson ' un bebeklik arkadaşıydı. Ama bunu Rachell ' a söylersem beni pataklardı. Neden daha önce söylemedin diye. Ama benimde söylememe nedenim var çünükü Blake bana yemin ettirdi.
Bu arada benim sulu gözüm hala gelmedi . Yine yolda ayağını burkmuştu. Tanrı biliyor ya !