Už jsem tam. VOL*!!!

4 0 0
                                    

Ahoj, tak uz jsem dorazila na statek a nestacim se divit. Asi tak 150 Frízáků a spoustu dalsich koni a nobl veci. Asi je tak prachaty, ze ho ty prasule zaslepili a na svou udajne milovanou dceru zapomel. ACH JO!? No hlavu si tim zaprazdnit nenecham. A tak jediny co jsem mohla udelat tak napsat holkam a to tak:

Čaky lásky,
tak kam vkrocim se nestacim divit. Ve vsem je vlozene min. 10000000,- ale na skolu mi nikdy money nedal.
Ach jo už chci domů.
P.S. Zbožňuju vás.

No tak už se opět nudím. Rozhodla jsem se jít podívat na koně.
Jenom co vstoupím k ohradě uslyším silný jekot od jízdárny. Tak se tam tozbehnu a uvidim stejně starou holku jak řve na koně a válí se pozemi jakoby měla nějakou infekci.
Já:Hej ty koně jsou také živá stvoření tak se sklidni
Ona:Nenechám si radit od nějaké coury z vesnice.
Já:Hah:-(
A tak jsem přišla ke koni uklidnila jsem ho a odvedla ho do staje.  Sundala jsem mu uzdečku nandala ohlavku a připnula ho ke sloupu. Rozhodla jsem se mu sundat sedlo a nebyla jsem si jísta?!
Tak OK. Sundala jsem mu sedlo i dečku a pomalími kroky jsem mu hřebelcovala srst. Když byl lesklý jak drahokam tak jsem se porozhlidla a viděla jsem tu dívku jak se opírá o zeď a něco dělá na mobilu. Tak to tu budou asi fajn lidi.
Najednou se do stáje přiřítila dívka podobné postavy jako já.
Ona:Jmenuji se Shelby a ty budeš nejspíš Viki že jo?!
Já: Jo jo jak jsi mě poznala?
Ona: Táta mě pověřil že mám provést nějakou novou dívku u nás po statku.
Já: Aha. Tak to budu asi já!?
Shelby: Tak už pojď ať tady miss blbou a ještě blbější neobtěžujeme.
Ta holka si jenom udfrkla a odešla. My jsme se zatím vidali na prohlídku statku.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 19, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

On je vítrKde žijí příběhy. Začni objevovat