Povestiri

19 1 0
                                    

Bă,cu îndemnul unei prietene și colege deja se întâmplă capitolul 2 sub numele de "Povestiri"deci cred că vă dați seama ce plm inseamnă.
Sincer acuma ar trb să vă povestec atâtea...mamă mai ales ca o fost un an încarcat,țin minte bine bășinele atomice ale lui Shaormica puță mică care au miros din ăla lacrimogen smr fifi,acuma stau si cuget ca un poet adevarat cum de am implimentat în cap si nas,mirosu bombelor.
Totuși nu e singurul,alt specimen este Roşca Cloşca cu care stau la mate ca m-o pus doamna cu el si da "aere" la fiecare ora..vocabularu lui e limitat în plm...tot ce stie e ma-ta si atata....si sa dea pârțuri,bini înţeles dar na,cn is eo sa judec specimene.
Povestiri sunt multe sincer numai că na is pe categorii....
Grețoase
Grețoase
Si am spus cumva grețoase?
Si hilare unele bini înteles
Unele romance în plm
Avem de toate
E ca o shaorma.
Grețoase v-am zis,hilare o fost o fază recenta la ora de română cu Bogdan(dirigu nostru)si AMC nu știi ceva și esti gen ăăăă și Bogdan vorbea cu Roșca Cloșca,dupa l-o comparat cu un magar la cum o zis el vocalele sfinte ăăă si dupa ma intreabat pe mn baba satului
Eo:ăăăă(răâsuri handicapate pe background)
El:îti mai lipsește îîî și semeni cu ăla
Dupa îl intreaba pe Măgăruș(ironic eo ii spuneam Măgărus dinainte de asta)
Măgăruș:Ăăăă
Bogdan:-Râde ca boul- Fara ăăă doar raspunsul te rog
Măgăruș:Ăăăă
Avem specimene proaste în clasă csf n-ai csf
Romance nu prea avem decat dacă se pune Shaormica puță mică cu familia sa shaorma,atâta(momentele alea intră si la grețos bini inteles,smr fifi) si cand ne m-ai jucam adevăr sau provocare,procent,foc.
Suntem specimene,ce pot sa zic...sincer acuma că mă gândesc avem numai un cuplu in toată clasa,format din Ana si Analfabet..cred ca ar trb să vă zic toate persoanele din clasă si poreclele lor(si oleak de descriere ceva acolo de mila) intr-un capitol.
Umorul din capitolul ăsta e dus pe pula ce pot zice,dar sincer mă bucur că am putut împărtăși aceste grețoase informatii cu "domniile voastre"(replica ala Bogdan).
Din nou,ideei,intrebări,orice puteți spune, si cu asta am incheiat capitolul.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 19, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Specimenele clasei a 6 a Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum