Harry's POV
- Si... cum merge cu Ally?
M-am incruntat usor spre Niall dar in cele din urma i-am raspuns.
- E foarte grea de abordat. Credeam ca imi va cadea la picioare imediat.
- Ai putina rabdare..spune si face cu ochiul.
- Glumesti,nu? Nu pot sa am rabdare. Nu la ce corp are ea.
- Frate,o sa o sperii si va fugi daca o iei cu forta. Ai putina rabdare,va veni la tine si apoi o vei lasa balta.
Cuvintele lui Niall mi se tot invarteau in cap. Am inceput sa ma gandesc prea mult la ea.
Pe usa intra Liam care a ascultat toata conversatia.
- Emma e draguta.
- Care Emma? ma uit confuz la Liam.
- Prietena iubitei tale.
Am zambit usor cand am auzit cuvantul " iubita " gandindu-ma ca va fi a mea si ii voi lua cat de curand ceva pretios din ea.
- Da sigur Liam,cum spui tu... unde e Zayn? Am nevoie de ceva sa fumez..
- A lasat-o pe noptiera din camera ta.. stia ca ii vei cere.
Am urcat rapid sus si am luat drogurile cand vad telefonul. Asa ca primul lucru pe care l-am facut
..
" Harry,sunt in dus! Momente mai bune sa ma suni nu gasesti? Oricum,de ce m-ai sunat? Nu ar trebui sa ma suni! "
" Dar imi era dor de tine.. "
" Pot sa vad pe fruntea ta cum scrie mare SUNT UN MINCINOS "
" Pot sa vad pe intregul tau corp VREAU SA FAC DRAGOSTE CU HARRY"
" Esti un nesimtit Styles. "
" Ally.. stai.. nu inchide! "
La naiba. Jur ca pentru asta te voi face sa tipi atat de tare ,Ally.
Ally's POV
Baiatul asta e cel mai nesimtit din randul nesimtitilor. E ca o durere in fund.
- Ally, esti gata? Trebuie sa te duc la scoala.
- Imediat tata.
Mi-am pus blugii pe mine si am coborat repede scarile.
**
Ma bucur ca astazi nu m-am intalnit cu Harry. Ziua mea a decurs perfect. Inafara de ora de mate. Urasc matematica. Insa ma pricep,asta doar ca mama si tata sa nu faca vreun atac de inima daca nu ajung ceva bun in viata.
- Hey Jade.
- Ally,am auzit ce fel se uita Harry la tine. Esti bine?!
- Jade,stai calma,sunt foarte bine. Dar ce tot e cu acest Harry Styles?
- Pai nu stiu, poate pentru ca s-a culcat cu aproximativ toate fetele din liceu, se drogheaza..
Am inghitit in sec la ce am auzit de la Jade.
- Oricum,unde e Nikki?
- Nu stiu,nu am mai vazut-o de ieri.. Am incercat sa o sun dar nu imi raspunde.
- Oh, Jade eu trebuie sa plec.. am un curs si...
- E ok,du-te.
Am pornit cu pasi grabiti catre sala de curs. Cand am ajuns inauntru am m-am asezat la pian si am apasat bland clapele,iar apoi am inceput sa cant din voce.
Cantam incet,ca sa ma asigur ca nu ma aude nimeni.
- Ai o voce minunata..
M-am oprit brusc.
- Ce.. cauti aici?!
Harry nu a spus nimic,doar facea pasi spre mine.
- Nu te opri..
- Nu ma pot concentra daca esti tu aici! Pleaca.
S-a asezat jos si a asteptat tacut ca eu sa incep. Imi vine asa de tare sa il pocnesc.
Am continuat incet,inchizandu-mi ochii. Un zambet mic a aparut pe fata sa. S-a apropiat de mine si si-a pus mainile pe talia mea. Mi-a intors usor capul si i-am simtit buzele lipite de ale mele. Am deschis ochii uimita iar el a ras usor.Cu toate astea,i-am raspuns la sarut.
- Ally .. ?!
M-am speriat cand mi-am auzit numele strigat..
- Emma?! Eu..
- Ai promis!
- Emma eu.. te rog asculta-ma!
- Deci atunci cand aveai treaba..erai cu el?! Cu Harry?! M-ai mintit..?
- Emm..
- Nu. Mi-ai promis,Ally...
A iesit pe usa trantind-o.
Mi-am dus mainile in par incercand sa nu ma dau cu capul de pereti.
- Ally..
- Nu Harry. Destul. E de ajuns. Nu mai vreau sa te vad in viata mea.
Am iesit trantind usa, cu Harry in urma mea.
- Nu mai fugi de mine !
- Voi fugi toata viata daca e nevoie!
Am inceput sa alerg,dar el alerga mai repede ca mine.
- Te rog, nu ma mai urmari!
- Stai pe loc si nu te mai urmaresc!
- Nici gand!
Am alergat din ce in ce mai tare spre masina,dar m-am lovit de masina lui.
- La naiba! spun si cad jos din cauza gleznei mele care s-a sucit.
A ajuns langa mine in mai putin de 5 secunde.
- Esti bine?
- Nu! De ce as fi bine?!
M-a luat in brate si m-a asezat in masina lui in timp ce eu m-am incruntat la el.
- Ce,doar nu aveai de gand sa conduci cu glezna sucita, nu?
Urasc cand are dreptate.
**
Am ajuns in fata casei mele.
- .. Merci.
- Sa iti pui niste gheata acolo, iubito.
- NU sunt iubita ta!
- Inca.. spune si ranjeste.
Mi-am dat ochii peste cap si am iesit din masina. Harry m-a dus in brate pana la usa mea.
- Esti sigura ca nu vrei sa te duc pana in camera ta? As putea sa am eu grija de tine.. spune si ranjeste. Iar.
- Pa, Harry.
Am inchis usa si am urcat sus sprijinindu-ma de perete.
- Ally?
- Da mama ?
- Cine e.. Harry? Si de ce vorbesti.. chestii cu el prin mesaje ?
- Ce?!
- Dragoste? Ally..
- Mi-... Mi-ai citit mesajele? spun socata
- Nu am vrut sa ma bag dar..
- Dar ce?! Mereu iti vei baga nasul! Voi ajunge sa ma ascund de tine in ultimul hal!
- Ally..
- Nu! Pleaca din camera mea! Nu pot sa cred ca ai facut asta! Tocmai tu!
Am inchis usa si m-am lipit de ea lasandu-ma in jos. Incep sa vad ca Harry a fost o mare greseala.
CITEȘTI
Teach him to love [ pauză ]
FanfictionAlly Tomson , o fata de 17 ani se muta in Londra,locul unde visa sa ajunga demult. Insa viata ei ia o intorsatura puternica atunci cand il intalneste pe Styles, baiatul dorit de orice fata. Ochi verzi,carlionti, gropite, muschi, personalitate puter...