*NEVER FORGET*
By MAVIhaii.. Im wenny william.. Since sy 8 y/o mommy n daddy hntr sy p rusia.. Follow my big bro there n yeahh sy kna kena hntr jmpa therapist d rusia d sebabkan sikap panas baran sy.. N yes lama2 sy bole kawal panas baran sy.. Smpi la sy 15 y/o bru daddy suru sy blk n big bro stay behind trpksa sbb byk keja d rusia yg masi mau kasi settle... Soo this is my story..
🗡PART 1🗡
✈✈✈✈✈✈✈
Smpi pun kkia huh penatnya sy rsa brapa jam ddk d kapall..Kluar ja dri pintu ketibaan sy nmpk mommy n daddy hehehe eee rinduu oooo..
"mommy daddy!!! " sy hug drg kuat2 rindu bhaaaaa ada jg drg lawat2 sy d rusia tp ni kali sy tggl sdh sma drg yeayy!!
"how's ur flight? " daddy tnya heheh
"good.. a bit tired laaa heheh"..
"ok come lets go home.. Ur bro n ur sister is waiting at home.. "mommy peluk2 tgn sy.. Heheh miss them sooo much..
Memandangkan flight sy jam 5am smpi td soo i decided to sleep back in my room! My room still the same heheh.. My sis n my bro masukk then hug2 sy kiss2 pp sy laaa mcm bdk kecil sy rsa ahahah drg mmg kasi mnja sy sbb sy ank bongsu kann 😁😁😁oya yg big bro d rusia tu 28 y/o nma dia welvin, second bro is 26 nma dia welxin, n third is my sister 24 y/o nma dia werna n me the last onee 15 y/o wenny..kmu buli agak sdh kan knapa sy kna kasi mnja sbb umur sy jauuu beza sma my sis 😂😂😂 thats why sy sayanggg n manja sma drg smuaaa..
"babyyy rinduu nya kakak sma ko nii meh sni hug dluu i want to kiss ur pipi.. Mmmuaahh.. Mmuaaahh.. Mmuahhh! "
"abg pun rindu ooo sni abg lg peluk bby, wer ko ni.. Bg pluang dlu bh.. Come here bby mmuahhhh mmuaahh mmuahhh!! " n yesss drg masi pggl sy bby ahahahah.. Gini la drg ni sy smpi ja trs drg cium2 pipi sy.. Smpi ikt sy baring d katill nsb king size katil sy d bilik ni.. Sy d tgh2 drg kiri kanan sy 😂😂😂😂 mommy daddy tgk ja kmi senyum2.. Drg bwa sy becerita sy pun layan ja smbil peluk2 kakak, abg peluk2 sy.. Bepeluk2 la kmi 3 smbil baring ahahahah mcm2 drg ceta last2 sy x sedar sy tetidurr.. Hehheeh
Siuk sy tidurrr tba2 kna guyang2 bdn sy tp sy tlampau penat+x ckup tdr d kapal sbb sy x dpt tdr klu nek kapal.. Kna pggl2 sy kna suru bgn tp sy x larat buka mata.. Trs sy dgr mcm suara mommy
"angkat seja dia pnt kali dia tu"
trs sy rsa mcm sy kna angkt sy cuba jg buka mata sy sikit2 sy tgk abg yg angkt sy..aiii knapa la berat mata sy ni mau bukaa kmu prnh rsa ka tuu antara sedar n tidak ja susahhh mau buka mataaa beratt btl.. Itu la sy rsa masa tu..
Sy dgr suara drg ja brckp2 mcm panik..
"buka cpt D! " pggln mommy sma daddy..
tebuka ja tu pintu trs abg kasi baring sy.. Sy masi mamai tp masi sedarr.. Dlm mamai2 sy pun sy masi buli tnya..
"knapa ni abg? " dgn suara kuyu2 mata pun masi tutup..
"baby.. Abg syg bby ahr ingt ni sll yg kmi smua syg bby sgt2! Jgn prnh lupa k "
"ya bby kakak pun syg bby take care bby k.. Walau apa jd skali pun jgn kluar dri ni bilik k jgn teriakk ingt! " nangis2 sdh kakak.. Abg pun nangis.. Masa ni sy mcm segar2 sdh tu mata.. Tp masi lg mau trtutup...
"bby nnt ada org buka ni pintu k bby ikt ja tu urg nma dia uncle bob dia botak tu.. Klu bkn dia yg buka tu pintu d luar jgn tekan tu button biru k.. U can see dr cctv ada skrin kecil tu d tepi pintu.. No matter what happen jgn bisingg..! Slagi tu button biru bby x tekan slagi tu bby safe d dlm k org x akn dpt masuk dlm. " ddy serius n pnjang lebarr kasi terang sma sy..
"bby my love i love u so much! Please take care of urself.. After bby kluar dri sni kol abg welvin k we love both of u..! We all love u.. "mommy knpa ni??
"knapa ni? Whats wrongg? Can u guys explain..? " masa ni sy masi binggung dgn apa drg ckp sy xtauu..
Bang bang bang!!!
Trkejut trs sy dgr tu bunyi kuat dri bawah..
"daddy what is that? " sy mcm tkut sdh..
"we need to go now daddy, they're here!" abg ckp sma daddy.. Daddy pun angguk2.. Then mommy, daddy, kakak n abg hug sy kuat2 kiss2 forehead, pipi, n kpala sy.. Smbil belai2 rmbut sy.. Drg trs kluar kasi tggl sy.. Sy masi binggung knpa sy kena kurungg ni?? Knapa drg ckp lain2?? Knapa sy x sedap hati?? X sempat sy bubut drg sdh tu pintu kna tutup.. Sy pusing tgk sluruh bilikk.. Ada satu cermin basarrr.. Sy p dkt tu cermin sy nmpk d bwah drg daddy.. Tp sy x prnh perasan pun ni bilik wujud sbb dri luar mmg x nmpk apa2 hanya lukisan besarr... Sy tgk daddy kasi kluar gun 😱😱😱😱 dia tembak2 ,kakak pun sma n mommy also.. Abg sdg betumbuk omg what is happening here?? Betimbak2 drg then i saw byk org masuk dri front door.. Mommy daddy, kakak n abg kna keliling sdh.. Sy nmpk drg stop sdh betimbak2 n betumbuk.. Smua acu gun sma drg.. Sy nangisss sy kaku.. Sy xtau mau ckp apaa.. I just look at them n ayat drg satu2 brmain d fikiran sy.. "Jgn teriak no matter happen,jgn kluar until uncle bob yg ambil sy d pintu, n they said they loved me goshhhh sy nangisssss 😭😭😭😭
Dtg saturang llk pakai topi putih... I can see dia x la tua sgt.. Dia buka topi diaa.. Lingkungan umur sebaya daddy.. Dia dkt daddy mcm drg tgh brckp then dia ambil knife dia kelarrr leher daddy...
"noooooo!!!!! Daddy nooooooo!!! " sy nangisss sy teriak jg akhirnya tp i can see they can't hear me...
Then dia p tmpt abg... Dia ambil another knife then dia tikam peha abg welxin abg meraung kesakitann sy x dgr tp mata sy mnyaksikan smua nya mcm mna drg sengsara... 😭😭😭😭
"abg!!!! Noooo!! Stopppppp!! " hanya mampu teriak ja sy..
Mommy.. 😭😭😭 mommy kena kelarr dua2 tgn diaa guna knife lain lg.. "mommyyy!!! Mommy!!!" 😭😭😭😭 n lastly kakak 😭😭😭 drg raped kakak abg x dpt tlg berabis abg mau bediri tp x dpt kaki dia kena pijak tgn dia kena ikatt.. "kakak noooo stop it stop it!!"...sy meraung lg semahu2nyaaa.... Abg kena tembak d kpala ,kakak bleeding sbb kna rogol n she died... While they still raped her...
What is thissss sy pukul2 tu cerminn.. Drg lngsung x dgr atau nmpk sy.. Mommy,daddy ,abg n kakak they all mati kena bunuh tu llk...but whyy ??😭😭😭😭
YOU ARE READING
NEVER FORGET✔✔
RandomWHEN HER FAMILY HAS BEEN BRUTALLY KILLED BY A MAN WITH THE WHITE HAT ON HER BIRTHDAY. SHE BECAME A GIRL THAT WILL DO ANYTHING TO PROTECT HER LOVES ONE ..KILL ANYONE WHO TRYING TO HARM HER FAMILY WITHOUT HESITATION.. BUT THE SECRETS SOON WILL REVEALE...