@ talktalkmoment.

7 1 3
                                    

; ni lah satu-satunya tempat aku nak luah perasaan ,tempat aku nak mengadu masalah aku ,and semuanya kat sini .

-lately,aku rasa pelik dengan diri sendiri ,aku rasa aku dah berubah jadi orang lain.

,tak tahu apa yang rasuk aku jadi mcam ni ,aku takut dengan diri aku skrang .

,aku tak tahu kenapa aku asyik duk fikir tentang kawan aku and aku tak tahu kenapa aku rasa awkward bila nak bercakap dengan kawan rapat aku ,aku lansung tak faham dengan diri aku yang sekarang .

,bila aku fikir pasal kawan aku mesti hati aku jadi sakit mcam kne tikam dengan bilah pisau .

,apa perasaan kau bila kau tanya dia mcam-mcam dia just reply pendek ?mesti sakit hati ann tapi lately aku rasa cam dipinggir..

,and hari rabu haritu hari last exam aku tak banyak cakp pon dengan dia ,aku just act yg aku takde mood sebb letih .hari khamis aku tak dtg nak tenangkan jiwa tak sanggup nak pandang mata dia .

,dia tengok aku tapi aku buat tak layan ,time tu ikutkan aku nak menangis meraung tapi aku tahan sampaikan aku stress nak jawab exam.

,aku terlalu rapat dengan dia sampaikan bila dia gelak ketawa duk tepuk tampar ngan org lain aku jadi jeles ,aku bukan lesbi ehh .Cuma jeles...entahlah mungkin sebb selama ni dia tempat aku mengadu and everything .

,bila org tanya "kau okay ke ?" aku senyum fake then aku balas "hmm,letih siket." dia tengok je aku masa tu.

,aku cuba mcam-mcam cara nak cakap ngan dia tapi aku tkboleh..jdi aku senyum sorg-sorg je lahh..ngeheheheh.

,stress babi.rasa cam nak ubah balik perangai kuangja aku dulu..ade kawan macam ni mmg bana ahh hahaha nak mencarut tapi mulut tak nak keluar depan depan sbb rasa dah buat banyak dosa sbelum-sbelum ni.

,hanya mampu senyum fake ,gelak fake..sampai aku rasa aku ni odoe .

"Hidup ni tak selalu bahagia,jadi kita kena lah usaha."-irhcndy

; sekian luahan saya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


; sekian luahan saya...

↬randomstuff.[m0et]Where stories live. Discover now