Nihan și Kemal se îndrăgostesc iremediabil!
Povestea lor de dragoste începe într-un autobuz public,unde Nihan se urcă din dorința de a găsi noi surse se inspirație printre oameni modești pentru utmătoarea expoziție personală de pictură.Kemal îi oferă un bilet și atunci când șoferul frâneaza,ea ajunge în brațele lui și cei doi se îndrăgostesc,iremediabil unul de altul.Nihan îi schițează portretul în secret și cei doi se privesc pe furiș de câte ori au ocazia.Din aceea zi, cei doi îndrăgostiți se gândesc mereu unul la altul și vorbesc cu prietenii cei mai buni despre întâlnirea din autobuz.Autobuzul ajunge la destinație și în timp ce Nihan ajunge acasă unde mama și fratele ei sunt deranjați fiindcă a luat un autobuz public lăsând mașina la Yasemin cea mai bună prietena a ei.Kemal care este cu Salih cel mai bun prieten al lui în port,își dorește să o revada pe fata din autobuz.
În ciuda faptului că Niahan s-a născut într-o familie înstărită,ea nu a simțit niciodata că face parte din acest stil de viață,deși mama ei a încercat din răsputeri să o facă pe fiica ei să evite locurile unde conviețuiesc oamenii cu clase sociale diferite.
Vildan vrea cu orice preț să își căsătoreasca fiica cu Emir,deoarece tatăl lui are un întreg imperiu pe care urmează să îl transfere fiului său,ea știind că doar așa se vor rezolva problemele financiare ale familiei.
Dar Nihan nu-l iubește pe Emir ,deși iubirea față de ea este sinceră și greu de ținut sub control,ba chiar devine o obsesie...
În timp ce Nihan este obligată de mama ei să asiste la cina în familie,unde invitații speciali sunt Emir și Galip,Kemal cinează alături de familia sa,iar părinții lui sunt foarte mândrii de fiul lor.După cină Nihan,își surprinde părinții certându-se din cauză că afacerea familiei este în pragul falimentului,și mama ei, Vildan,care este o fire mai egoistă,își forțează soțul,pe Onder să accepte oferta lui Emir de a ceda 70% din acțiunile companiei pentru a salva afacerea familiei.O lună mai tarziu ,exact de ziua lui Nihan are loc ''Expoziția de artă pentru copii străzii''și Kemal care era într-ul mall cu prietenul său Salih rămâne plăcut surprins atunci când își vede propriul portret.Seara,are loc ziua de naștere a lui Nihan și Ozan,fratele ei geamăn unde sunt invitați și Emir și Yasemin,prietena lui Nihan.Kemal merge spre port iar pe stradă aude muzică și o vede pe Nihan la petrecerea aniversară.
Emir,care este îndrăgostit nebunește de Nihan face totul pentru a câștiga dragostea ei si organizeaza in secret o surpriza pentru ziua femeii pe care o iubește nebunește.Dar atunci când ajunge la petrecere și o vede dansând cu un alt bărbat,acesta devine gelos si la furie îl lovește pe Duruk.Nihan devine furioasă,se ceartă cu el și apoi pleacă de la petrecere să facă o plimbare cu iahtul,dar atunci când încearca sa dezlege frânghiile de ancorare se împiedica si o cade in mare,iar frânghia o trage la fund....
Va urma!Oare Kemal o va salva?Vedeți în al doilea episod...
CITEȘTI
DRAGOSTE INFINITĂ PARTEA I
RomanceÎn aceasta povestire este vorba despre doi tineri care se îndragostesc iremediabil și întâmpină multe obstacole în viață,dar care nu îi despart...