Part-1

16.3K 111 3
                                    

ခမ္းနားလြန္းတဲ့ အေဆာက္အဦ...
  အိမ္လို ့မေျပာရက္ေလာက္ေအာင္ ခမ္းနားလြန္းတယ္...
ထိုအိမ္ရဲ ့(Park အိမ္ေတာ္) အခန္းတခန္းေ႐ွ ့ကိုဦးတည္သြားတဲ့ေကာင္မေလးတေယာက္.. အခန္းေ႐ွ ့သို ့ေရာက္ေတာ့ တံခါးခ်က္ခ်င္းဖြင့္ (ဒူးတုန္ေနတရ္)စိတ္ၿငိမ္ပီဆိုမွ...

ေဒါက္ ေဒါက္ ေဒါက္

"ဝင္ခဲ့"

အခန္းတြင္း မွ ထြက္လာေသာ ခပ္မာမာေလသံ ေလသံကိုၾကည့္ခ်င္းအားျဖင့္ ေဒါသထြက္ေနတရ္ဆိုတာအသိအသာ...

တံခါးကိုအသံမထြက္ေအာင္ပိတ္ၿပီး SoFa ေပၚမာ ထိုင္ပီး ေျခစံုကို မွန္စားပြဲေပၚပစ္တင္ထားတဲ့ သူဆီသို ့..

သူကေတာ့ဘယ္သူရယ္မဟုတ္ပါဘူး ဒီအိမ္ရဲ ့အ႐ွင္သခင္ Park Chanyeol...
Mr.Park ရဲ ့တဦးတည္းေသာသား Park Chanyeol...
ခု Mr.Park က LA ကိုအလုပ္ကိစၥနဲ ့ထြက္သြားတရ္ ...

ေကာင္မေလးကေတာ့ Byun Baekhyun... Mr.Park ရဲ ့ငယ္သူငယ္ခ်င္းဖစ္တဲ့ Mr.Byun ရဲ ့တဦးတည္းေသာသမီး

မိဘေတက car accidient ဖစ္ပီးဆံုးသြားတရ္...company လဲေဒဝါလီခံလိုက္ရတရ္ 

အသက္ ၁၃ႏွစ္အရြယ္မွာ အဖစ္ဆိုးနက္ၾကံဳခဲ့ရတဲ့ Baekhyun.. Mr.Park ရဲ ့ေမတၱာတရားေၾကာင့္လမ္းေဘးမေရာက္ခဲ့တာ..

(Mr.Park က Baek နက္ Yeol ေက်ာင္းပီးတာနက္လက္ထပ္ ခိုင္းမာေလ...
္ Yeolက baek ကို  မုန္းလို ့ေတာ့မဟုပါဘူး.. သူ ့ႏွလံုးသားကု ေရြးရခက္ေအာင္လုပ္ေနလို ့ဘာ..

Baek-အကိုေလး

Yeol-hak အျပစ္႐ွိေတာ့ေၾကာက္တရ္ေပါ့

Baek-သူငယ္ခ်င္းေမြးေန ့မလ့ို အိမ္ျပန္ေနာက္က်တာဘာ *sob*

Yeol- hak ! ထားပါ..ဒီတခါခြင့္လြွတ္ေပးလတ္မရ္...
*Devil Smiles*

Baek တေယာက္ အံျသေနတာအမွန္ပင္..
ခါတိုင္းဆို baek အိမ္ျပန္ေနာက္က်ရင္ တခုမဟုတ္တခုလုပ္ေတ ခုက် လြယ္လြယ္နက္..??

Yeol-ဘာလဲ? အျပစ္ေပးခံခ်င္လို ့လ့

Bael-arrnyi  ေခါင္းကိုတခါခါနက္..ကေလးတေယာက္အသြင္.........

Yeol-ဒီေန ့ည clubသြားမာ.. နင္လိုက္ခဲ့

Baek-Umm..Club?

Yeol-မလိုက္ဘူးလ့...😡

Baek-arr nae ဒါမဲ့ club မာလူအရမ္းမ်ားလြန္းတရ္..

LOVE Is BLIND 🔥Where stories live. Discover now