Yeolတေယာက္ baek အခန္းထဲသို ့ဝင္သြားတရ္
တံခါးေသာ့ခတ္ထားေပမယ့္လဲ yeol မာေသာ့အပိုတေခ်ာင္း႐ွိတရ္ေလ..
သူဝင္သြားေတာ့ baekကိုမေတြ ့ ေရခ်ိဴးခန္းတံခါးဖြင့္သံေၾကာင့္လွည့္ၾကည့္လတ္ေတာ့...
ဟုတ္ပါတရ္ သူမbaekဘာ သူမဘယ္ေလာက္ငိုထားလိုက္မလဲ မ်က္လံုးေလးခဗ်ာ😂😂 Tower ကို ခနၶာကိုယ္မာ ပတ္ထားတရ္ မေျခာက္ေတးတဲ့ဆံပင္ မွ ေရစက္ေလးေတြက သူမရဲ ့ႏူးည့ံလွတဲ့ ပုခံုးေပၚမာေနရာယူထားတရ္..ေနာက္သူမမ်က္လံုးေလးကက်ေနာ့္ကိုေၾကာင္ၾကည့္ေနတရ္ က်ေနာ့္ကိုေၾကာက္ေနတဲ့ပံုဘဲ...မတတ္ႏိုင္ဘူးေလ သူကက်ေနာ့္ကိုလိမ္ေျပာတာကိုး..
(Yeolကသူ ့ကိုလိမ္ရင္မႀကိဳက္ဘူး အဓိကက baekေပါ့ Baekကသူ ့သူငယ္ခ်င္းအိမ္သြားတာမဟုတ္ဘူး မိဘမဲ့ေက်ာင္းသြားခဲ့တာ မိဘမဲ့ေက်ာင္းမွာလုပ္အားသြားေပးလာတာေလ သူမွားတရ္ အမွားႀကီးမွားသြားတရ္ သူ ့ရဲ ့မလိမ္တတ္တဲ့အက်င့္နက္ က်ေနာ့္ကိုလိမ္သြားတရ္ သူအမွန္းတိုင္းေျပာရင္ဘာဖစ္မာမလို ့လဲ သူက်ေနာ့္ကိုလိမ္တာ သူ ့အမွားဘဲေလ...club ကကိစၥလ့?? Hak hak သူမကအရမ္းေၾကာက္တတ္တာေလ ခုဏကဟိုေကာင္ကသူ ့ိုဘကာမွမလုပ္ပါဘူး သူ ့လည္တိုင္ေလးကိုအနံ ့ခံရံုဘဲ မနမ္းခိုင္းဘူးေလ ဘာလို ့ဆို baek ကက်ေနာ့္အတြက္ဘဲဖစ္ရမာ ဘယ္သူ ့မွသူ ့ိုမပိုင္ေစရဘူး က်ေနာ္ကလြဲရင္..)
Baek-အကို..ေလး္😢😢
Yeol-hak နင္မအမွားေနာက္တခုထပ္လုပ္လိုက္ပီဆြာသိလ့?
Baek-😢😢
Yeol-hak hak င့ကိုမေစာင့္ ဘဲအိမ္အရင္ျပန္လာတဲ့နင့္ကိုင့ဘာအျပစ္ေပးရင္ေကာင္းမလဲ? ?(Devil Smiles)
တေျဖးေျဖးနက္ baek နားကပ္သြားတရ္ baekကေတာ့ေျခတလွမ္းခ်င္းဆုတ္သြားတရ္..
Baekကေရခ်ိဴးခန္းအဝမာရပ္ေနတာဆိုေတာ့ yeol ေ႐ွလ့တလွမ္းတိုးရင္ သူကေနာက္တလွမ္းဆုတ္ ေနာက္ဆံုးေရခ်ိဴးခန္းထဲက နရံနက္ကပ္မိပီေလ ေနာက္ဆုတ္လို ့မရေတာ့ဘူး..
Yeolရဲ ့လက္နဖက္ baekရဲ ့ေဘးနဖက္ဝယ္..
Yeolလက္တဖက္ဖိလတ္တဲေနရာကခလုတ္ကိုဖိမိတာေၾကာင့္ သူတို ့နေယာက္အေပၚမာခ်ိတဲ့ ေရပန္းမွ ေရေတြက်လာတရ္...
Baeကေတာ့သိပ္မဆိုပါဘူး Yeolခနၶာကိုယ္ေၾကာင့္ေပါ့့
Yeolကေတာ့ shirt အျဖဴေရာင္ဝတ္ထားပီး ေရဆိုသြားတာေၾကာင့္ shirt နက္အသားနက္ကပ္သြားတရ္..Model တေယာက္အ႐ွံူးေပးရေလာက္တဲ့ ႂကြက္သား
Baekတေယာက္ သူ ့bodyကိုၾကည့္မိပီး သေရေတာင္မ်ိဴမိသည္..
Baekကိုအေပၚကေနငံု ့ၾကည့္ေနတဲ့Yeolကေတာ့
Yeol pov:ဒီခေလး င့သူ ့ကိုဘလုပ္မယ္မ်ားထင္ေနလို ့လဲ hak! ေၾကာက္ေနတဲ့ပံုကလည္းခ်စ္စရာေလး😍😍
Yeolတေယာက္ဘာမွမေျပာဘဲ အခန္းတြင္းမွထြက္သြားသည္..baekလဲအာ့အခ်ိန္မွ အသက္မွန္မွန္ရ်ဴႏိုင္တရ္..သူလဲေရဗန္းပိတ္လတ္ကာ အတ္ဝအစာလဲပီး အိပ္ဖို ့လုပ္ေပမယ့္ တညလံုးအိပ္မပ်ာ္ခဲ့... (ဘာအေၾကာင္းေတြးေနတရ္ထင္လဲ)♥♥♥♥♥♥♥
Part 2ေတာ့ပီးသြားပီ ဘိုေနလဲ😂😂
တိုသြားေတမလ့ Miyan😢😢
#mmt
YOU ARE READING
LOVE Is BLIND 🔥
Kurzgeschichtenအႏိုင္က်င့္တာမဟုတ္ပါဘူး ကြကိုနားမလည္ႏိုင္လို ့ပါ တခါတေလ အႏိုင္ယူမႈမ်ားဖစ္သြားသလ့ င့ကိုခြင့္မလြတ္ပါနက္😞😞