Hava güneşliydi ve ben evde çok bunalmiştim. Arkadaşlarımı arayıp piknik yapalım dedim. Onlarda kabul ettiler. Sonrasinda Arkadaşlarım benim eve geldiklerinde arabamida alıp hep beraber yola koyulduk. Gittik ve gittik, piknik yerine az kalmıştı ve birdenbire etraf sis olmuştu ben hiç bir şey göremez oldum baya ilerledik sonunda sis gitmişti. Bilmediğim bir ormana gelmiştik ürperticiydi, yoldan geri dönmeye çalıştım ama yolu bulamadım. sonrasında tekrar o ormana döndüm, orada piknik yapalım dedik arabadan indik her şeyi hazırladık, mangal yapmak için odun toplamaya gittim. Baya ilerleyince bir sey gordum Ağacın üstünde bir kağıt asılıydı Merak edip oraya doğru gittim. Kağıt da bir haritaymış. Haritayi aldim doğruyu söylemek gerekirse de merak ettim nereye gidiyor diye. Haritanın gösterdiği yere ilerledim,ilerledim ama piknik alanından da baya uzaklaşmiştim ve haritanın gösterdiği son noktaya geldim karşımda bir ev vardı. Ev baya eskiydi yıkık döküktü resmen ve yine malesef merakıma yenik düşüp evin içine girdim yerlerde kan izleri vardı takip ettim karşımdaki odaya kadar kan izleri vardı. Odanın kapısını açtım vede açmaz olaydım içerde cesetler vardı gözleri oyulmuş parçalanmiş insanlar hemen oradan uzaklaştım çıkış kapısında bir kağıt daha vardı. Kağıdı aldım üzerinde okuma yazıyordu ama ben okudum kağıdın aşağı kısmında bir önemli işareti vardı ordada da şöyle yazıyordu. bunu bir kere okudun bir daha kurtulamazsin sana bisey olmicak ama çevrendekiler zarar görecek diye, ben kağıdı okur okumaz yere attım ve oradan uzaklaştım arkadaşlarımı bulur bulmaz her şeyi anlattım. Onlarda korkup arabaya Doğru ilerlediler ve arabayi çalıştırdım yola koyulduk bi hışımla yoldan geçen adama gidicegimiz yeri sorduk oda tarif etti ama aksilik işte arabanın benzini biticegi tuttu. Bir yerde benzinlik gördüm oraya doğru arabayla ilerledim dışarı çıktım arkadaşlara arabanın içinde kalmasını söyledim. Benzini aldım arabanın içine girdiğimde acı gerçek ortadaydi. Resmen ölmüşlerdi parçalanmiş bir şekilde, arabaya oturacagim yerde küçük bir kağıt daha vardı aldım ve okudum şöyle yazıyordu.
Ben sana okuma demiştim.