DE CE MA SALVAT?

39 4 1
                                    

Pov.PERRIE

De ce? De ce l-am pierdut? Ce nu i-am oferit? Aceste intrebarii ma macina de cand Zayn sa despartii de mine printr-un afurist de mesaj...A,da..Hey, sunt Perrie, am 24 de anii, sunt blonda am ochii albastrii si o inima franta...Am cele mai tari prietene din lume si  noi formam trupa Little Mix. Am avut candva un iubit pe el il chema Zayn,era baiatul perfect pana cand el a ales sa se desparta de mine printr-un mesaj..Viata mea era perfecta cand eram impreuna ,dar acum stau inchisa in casa si plang,fetele vin mereu pe la mine,dar nu ma ajuta cu absolut nimic..Fara Zayn, eu numai sunt ca inainte,dar stiu ce trebuie sa fac ca sa nu mai sufăr,sa nu mai plâng sa termin odată cu viata asta, o sa imi i-au adio de la viata,o sa scap de tot ce imi face rau....Am ajuns pe podul unde a inceput totul,prima mea relatie,primul meu sarut,si unde o sa se termine totul,o sa imi iau adio de la VIATA...Fix cand vreau sa ma arunc simt doua maini in jurul taliei mele,aceea persoana ma ia usor de pe balustrada,si cand ma intoarce cu fata spre el,era Louis.. 

Pov.LOUIS

Am avut incredere in ea,am iubit-o,puteam sa ii dau si luna de pe cer,dar ea a ales sa imi franga inima,sa ma fac sa ma inchid in mine,sa nu fiu acel "Louis" pe care il stiu toti,cel bucuros mereu,cu chef de viata...Ea,Danielle,mi-a schimbat viata total...Dar,o sa imi treaca cu timpul..Cum spunea mama: 'Fiule,viata iti merge inainte,trecutul e trecut si viitorul e viitorul!',mereu ma face sa ma simt mai bine...Off,mai bine ma duc sa ma plimb un pic,mai uit de ea..Ma duc spre locul in care imi petreceam dupa-amiezile cu Perrie si Zayn..Zayn,unul din cei mai buni prieteni ai mei...Si Perrie,frumoasa blonda,fata cu ochi albastrii,si una din personele pe care le iubesc.Merg incet spre podul unde am cunoscut-o pe Perrie.. Perrie este ceea mai buna prietena a lui Lottie si Fizzy,surorile mele mai mici.Cand ajung acolo vad ca este o persona care vrea sa se arunce de pe pod,o iau in fuga spre pod,o prind de talie pe aceea fata,si o pun usor jos,o intorc cu fata la mine,si atunci vad chipul angelic si plin de lacrimi a lui Perrie...

-Pezz,ce vrei sa faci?spun eu incet si cu durere in voce.

-Lou,sti doar ce vreau sa fac...Sa scap de toata suferinta pe care am primit-o...Spune blonda inca cu lacrimi in ochii.
-Perrie,multi oamenii te iubesc!Cum rămâne cu Ash,sti ca el te iubeste..
-Lou,si eu imi iubesc fratele,dar aici nu mai primesc iubire de la nimeni..

A/N

Hei dragi mei,pai asta este prima mea carte in genul fan-fic,sper sa va plac!💫










Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 16, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

I love,you! [F.F 1D and LM]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum