1. UVOD

158 7 0
                                    

                                 

                               ●●●

Ovo bi trebao biti dio,pretpostavljam, gdje vam govorim svoje ime,odakle sam i sve ono što bih trebala zapravo.Ali hajde da ne žurimo,da ne bude svaki početak priče isti,usudiću se reći i monoton.Za početak dovoljno je da znate da sam djevojka,koja se upravo sprema ispričati vam priču koja je,bar meni,vrijedna života i  svega onoga što zapravo smatramo životom.Priča je,vjerovatno ste već pretpostavili,o ljubavi.Pa jeste,odmah da vam kažem.

Zašto se nisam odmah predstavila ? Prosto jer bih uz to predstavljanje vjerovatno i rekla par stvari i odmah bi stvorili neko mišljenje na osnov mojih riječi.Ali želim da kroz priču,sami,bez mog sada predstavljanja u smislu da li sam ovakva,onakva.Jesam li buntovnik,volim li nositi dukseve ili ipak haljine.Šminkam li se ili ipak navijam za prirodan izgled? Jesam li dobra osoba ili ipak u sebi krijem jedan dio sebičnosti,lukavosti,podlosti i sve ono što odlikuje lošu osobu. Pa na vama je da otkrijere. Sve što bih vam rekla,bilo bi moje lično mišljenje o sebi ali hajde molim vas.Ko još nema dobro mišljenje o sebi ? Pa to je razlog zašto želim da vi,kroz čitavu ovu priču sami to formirate,vaše mišljenje.

Mislim da je vrijeme da vam kažem kako se zovem,pa moje ime je Teresa Montano i imam 17 godina a sve ostalo ćete otkriti sami.

Ne znam kako bih započela glavni dio priče,toliko toga bih trenutno htjela da kažem ali ne znam odakle da počnem vjerujte mi.

Možda od toga kada sam prvi put vidjela taj prokleti osmijeh ili te oči,toliko zelena da,kunem vam se,svaki put kada bi me pogledale. Izgubila bih se,doslovno,u vremenu i prostoru.

Nikada ne bih ni sanjala,da neko može da tako djeluje na vas. Da učini neke stvari ili uradi nešto,što bi vas izbacilo iz takta. Tek sada vidim koliko sam zapravo bila,kako bih to nazvala,neiskusna,nevina,netaknuta prije njega ?

Kunem vam se,ovakvo nešto se samo jednom u životu desi i osjeti.
Preispitujem ja sebe stalno,o svemu vjerujte mi. Pamtim svaki sekund,sat,dan,mjesec proveden sa njim.

Prokleta da je ta tvoja ljepota i harizma koju imaš. Kako da iko ostane ravnodušan pred tobom ?

I sve je to počelo tog datuma,dana kojeg ću ja zauvijek pamtiti. Tog 25.5.2016 kad sam upoznala jednog jedinog Harry Styles-a.

                           

                              ●●●


Pa dobrodošli dragi moji,u priču koju sam tek počela da pišem.
Nova sam na wattpadu pa nadam se da ćete me koliko toliko podržati.
Broj mi,za sada,zaista nije važan.
Samo se istinski nadam da će se nekome svidjeti ova priča.

Hvala.

Is This Meant To Be ?Where stories live. Discover now