●●●
Ustala sam veoma raspoložena i naspavana za divno čudo.
"Dobro jutro drage moje" -pozdravila sam Mariju i Laru.
"Opa,opet smo raspoloženi?"-rekla je Lara sa osmijehom na licu.
"Pa šta da vam kažem"-odgovorila sam zadovoljno.
"Trebali bi se javiti svojima"- rekla je Marija.
"Da,obavezno"-rekla sam kucajući mamin broj.
"Jutro dušo,šta ima novo ?"-začuo se glas moje majke.
"Ej mama,ništa evo spremamo se za školu.Kod vas ?"-upitala sam.
"A evo,tata i ja idemo na posao.Sestre ti još uvijek spavaju."-odgovorila je pospano.
"Dobro onda,čujemo se uskoro da te ne zadržavam sada.Idi na posao,ljubim vas"-rekla sam gledajućina sat.
"Važi mila,i mi tebe"-rekla je nakon čega je poklopila.
-Polako smo doručkovali uz neke neobavezne teme.
"Planirate li negdje večeras,petak je."-upita Lara zainteresovano.
"Da,idemo u jedan klub zapravo"- Odgovorila sam,gledajući u Mariju neće li se pobuniti.
"Super cure,lijepo se provedite,pa se vidimo večeras."-rekla je obuvajući cipele.
"Vidimo se Laro"-pozdravila je Marija.
"Ti nisi normalna,kakav klub?"-rekla je smijajući se.
"Pa rekla sam ti sinoć "
"Zaista sam se nadala da se šališ"- rekla je obuvajući patike kao i ja.
"Ne šalim,zovemo i Jenni i Camilu"- rekla sam ozbiljno je gledajući.
"Onda posle škole idemo u šoping,nemamo baš mnogo toga što bi mogle večeras obući a da se nalazi u našim ormarima."- rekla je zamišljeno.
"Eh tako te volim"
-Dan u školi je protekao sasvim okej.Na odmoru smo bile opet sa Jenni i Camilom,predlažeći im izlazak večeras.
Nije bilo potrebno mnogo vremena da ih nagovorimo.Posle škole idemo u kupovinu,jer ni one ne raspolažu baš najbolje sa odjećom za izlaske.
-Ušle smo u veliku šoping centar,nešto malo udaljeniji od centra grada.
No bio je zaista prelijep i imalo je mnogo izbora."Ova je savršena"-oglasila se Camila pokazivajući na plavu usku haljinu.
"Zaista jeste"-odgovorila je Marija potvrdno.
-Nakon nekog vremena,pardon,nakon veoma duge pretražnje našle smo odgovarajuće haljine.
Camila je uzela plavu haljinu i crne salonke,bila je jako lijepa kombinacija.
Marija je uzela crnu usku haljinu i bež štikle sa kaišima koji su se vezali oko zgloba.Jenni je uzela slatku malo širu haljinu,sa cvjetnim dezenom i žute sandale.Iako smo joj rekle da to nije baš idealna kombinacija za klub,njoj se to baš svidjelo tako da nas nije poslušala već je kupila tu kombinaciju.
Ja sam uzela bordo usku haljinu sa otvorenim leđima i otvorene štikle sa kaišem preko prstiju i oko zgloba.
Kombinacija je bila zaista elegantna ali ujedno i sa nekom dozom seksipila.Dogovorile smo se da ćemo se spremati kod Camile,čiji je stan večeras slobodan a i ima auto tako da će nas ona odvesti do VAGUSA.
Nakon nekih dobrih 3 sata,sve četiri smo bile spremne i mogu vam reći izgledale smo tako dobro.
Bez sumnje bićemo pojava večeras.
YOU ARE READING
Is This Meant To Be ?
FanfictionŠta kažeš da im ispričamo našu priču ? ~Harry and Teressa~