Despre Niall

2.4K 101 25
                                    

Asta-i surpriza pentru voi. Am sa fac  despre toti cinci cate ceva. Am sa scriu despre fiecare si ei sa raspunda la niste intrebari speciale. Pentru fiecare am un set de intrebari.Sper sa va placa.

Niall, ce frumos suna! Un baiat sensibil cu ochii albastrii. Care a suferit enorm din cauza haterilor si din cauza unor fete care nu pot sa-si tina gura. Fete care i-au zis ca e gras( ele nu vad bine??? Ce gras? Pe naiba ii gras, il vezi obez si eu nu? ) iar el a pus la suflet aceste cuvinte. Nu stiu daca ati fost atente dar in timpul videoclipului 'What makes you beautiful', cand toti s-au dezbracat la bustul gol si au intrat in apa, el a pastrat tricoul pe el. Le urasc pe acele fete care au zis asa ceva despre Niall. Sa nu mai zic ca i-au zis ca nu are voce. Proastelor( ca altfel nu le pot zice) cum sa nu aiba voce?? Da nu auziti bine?? Da intradevar nu are voce , de asta a intrat la X Factor si de asta l-au trecut mai departe si de asta a ajuns unde e acum. Voi, persoane care comentati degeaba ,nu stiu de ce m-ai existati pe pamant, de ce consumati oxigenul fara nici un rost?

A spus si el de foarte multe ori ca a suferit din cauza haterilor care l-au facut in toate felurile. Vaii cat va urasc!!

Uhh m-am descarcat si eu putin. Oricum nu cred ca sunt singura care ii uraste pe hateri sau pe fetele toante  fara pic de minte. Ce bataie le-as da !! Nu m-ai eu stiu cum le-as chinuii pe ei si ele.Saracu Niall, cum sa nu sufere cand aude asa ceva? Cum este jignit?

Intrebari pentru Niall

Eu:Niall le urasti pe fetele care te jignesc?

Niall: Nu.

Eu: De ce?

Niall: Pentru ca stiu ca ele chiar daca nu ma plac pe mine ii plac pe baieti si nu as putea sa le urasc fanele.

Eu: Niall, ce frumos! Ai un suflet minunat.

Niall: Multumesc si vreau sa le multumesc fetelor mele pentru ca de fiecare data ele sunt acolo pentru mine sustinandu-ma . Chiar ma bucur cand vad mesajele lor in care spun ca ma iubesc si ma apreciaza pentru toata munca mea. Nu aveti idee cat de mult va ador.

----

Eu: De ce nu le raspunzi la toate mesajele pe care ti le trimit fanele?

Niall: Timpul, timpul ma omoara. Suntem atat de ocupati si abia mai intru pe Twitter ca sa vorbesc cu fani. Chiar mi-as dori sa le raspund dar nu pot. Vad in fiecare zi cum primesc nu sute de mesaje si mii. Imi pare foarte rau.

Eu: Nu ii nimic. Cei ce te iubesc inteleg ca nu le poti raspunde pe twitter sau pe altceva.

----

Eu: Ce nu ti-ar place daca ai fii fata?

Niall: Cred ca sa am mestruatie. Da asta, mi se pare ingrozitor. Adica sa te gandesti ca iti curge sange si sa porti absorbante. Asa se numesc, nu?Pff cred ca ii foarte incomod. Sau sa nasti. Durerea aia pe care o simte o femeie. Doamne iti multumesc ca sunt baiat. Astea ar fii singurele chestii.

----

Eu: Ce materia nu ti-a placut niciodata?

Niall: Matematica. Doamne cat am urat-o si cat o urasc. E atat de complicata, niciodata nu am inteles-o.

---

Eu: Te-ai gandit ce ai sa faci dupa ce o sa se desparta trupa?

Niall: De asta imi este cel mai frica. Imi doresc sa nu se apropie niciodata acel moment cand o sa se destrame trupa. Cand ma gandesc imi dau lacrimile. Ei sunt a doua mea familie, ei si fanii. Nu stiu ce voi face. Probabil as face o facultate iar dupa ... nu stiu.

----

Eu: Stiai ca sunt unele fete care plang pentru ca nu o sa va intalneasca?

Niall: Dar nu trebuie sa planga pentru ca ma fac si pe mine. As vrea sa vorbesc cu fiecare fana in parte, sa ii spun ca o iubesc si sa-i multumesc pentru sprijin. Si le rog din toata inima sa nu mai planga.

---

Eu: De ce nu ti-ai facut nici un tatuaj?

Niall: Am vazut niste poze cand esti batran cum arata acele tatuaje pe pielea ta si mi se pare scarbos. Nu as vrea sa-mi stric pielea mea pentru niste desene.Desi ceilalti din trupa si-au facut eu nu intetionez sa fac asta.

Spersavaplaca :* UrmatorulosafiedespreLouis. Laelosafienisteintrebarifoartefunny. Vaasteptparerilesivreausaimispunetidacasuntetideacordcuceamziseumaisusinlegaturacuhaterii. Vaiubescmultdetot <3

One Direction factsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum