Sziasztok!Mivel van kedvem,és időm,úgy döntöttem,elhozom a miraculous első verziójáról is az információimat:)
Kezdjük ott,hogy az első verzió anime,és 1-2 infót már az előző ladybug CGI részben is láthattatok.(ami a 2. verzió volt)Viszont sokkal többet le tudok írni még erről a verzióról.
Ebből se lett több dolog,csak ezek a bemutatók.Ezek összehasonlító képek,és nagyon látszik,hogy mennyit fejlődött a Miraculous.
Itt láthatjátok,hogy ugyan olyan az öltözéke,mint a 2. Verzióban,csak ott szebb a grafika.
Az ötlet 2005-ben jött,egy piros kabátos nőről.
2012-ben megjelentek képek,és egy videó a ladybug PV-ről.Itt a fő szereplők neve Brigitte és Felix volt Adrien és Marinette helyett.
Felix mindig kerülte Brigittet,és utálta.Brigitte viszont fülig belé volt esve.Katica és Macska esetében is így volt.Katica ki nem állhatta feketemacskát, miközben feketemacska odáig volt érte.
Felix nekem nem is szimpi.Olyan mogorva...Nem képzelném el mosolyogni se...Macskaként más a dolog.
Fegyvereik nem voltak.Karatéztek,és úgy győzték le a gonoszt.
Volt akuma,és már akkor is meg volt galamb úr,és a pantomin.(gondolom a többi gonosz is,csak nem szerepelnek a videóban)
A kwamik is nagyobbak voltak.Itt is lenne a videó:
Remélem ez a rész is tetszett nektek,és remélem,nem zavar titeket,hogy bele ,,rondítok" a könyvebe ezekkel az információkkal.Ha minden igaz,röbb ilyen rész már nem lesz.De mára elég lesz belőlem,holnap jön a kövi kép:)
YOU ARE READING
Miraculous pictures
RandomIde fogom felrakni a vicces,vagy aranyos miraculous képeket,amiket itt-ott találok. Ha miraculous rajongó vagy,itt a helyed!;) Nem ígérem,hogy minden nap,de sűrűn lesznek képek:) 2017.10.12. #10 in véletlen