❤️ Unforgettable Lunch in my life.
Till now !
Nan setha kuda none can take this sweeetest memory from my life !
Ena yericha kuda indha nal indha nodi nenaivu nan maraka mudiyadhu.....Unaku apadi dha nu I know ......
V went to face painting completion ! Madan aa nee face la draw pana vita ! Being a poor kid I couldn't stop u letting others draw on u . Nan apo unaku oru friend matum dha so I stoped myself .... but en kovatha unaku puriya veika I asked gladiya to draw on my face ! Apo I noticed ur face . Enaku kovam . Adhu nala dha am letting gladiya to drAw nu I conveyed to u . Unaku sema kovam nu enaku theiryum gladi en face la drawing nu .... v both wer possessive . But adhu naamaku puriyala apo ....
After the drawing review v washed our face and v went to lunch .U took lunch . V all had some in our bags .....
V sat outside to ceg campus .... that bench ❤️☺️
Nee chapathi channa eduthutu vandha..... enaku En amma ku aparam uti vita orae ponnu . Ponnu nu sola kudadhu orae uyir . Because I felt that way only apo .....
Nan un kanna pathutae saptan!!!
Una apadi adichi pathan....
Neeyum vecha kannu vangama patha...
V both wer in a separate world of usAchu 🌍 Appu world
i was the happiest man in the world theiryuma apo..... u too wer proud like tc of ur son .... semaya iruku d indha feel.... ipo nenacha kuda goosebumps 🤓☺️☺️☺️Kuttu ❤️ love u da nu solanum pola iruku ipo unta.... but ...
Just think for aa second how v wer aa a friend ! ❤️❤️❤️❤️ v wer not just friends ...... I started feeling the love completly from this moment !
Yes appu fell in love with Achu !!!No more stage 1 .....
Will continue appu Achu love story on stage 2 🤓🦋
Because ....
#Inum Naraya Iruku ......❤️
YOU ARE READING
Mannipaya !
RomanceYarumae made for each other Ila .... 👫 Love na enanu theriyavechadhu nee dha d enaku ...💑 En olagamae nee dha !!! 🌍 Na possessive dha .... Enaku una avulo pudikum d.... But enaku ne dha mukiyam , possessiveness Ila ... After all I want u to b...