Jednou když jsem šla do školy tak přišla nava zakyne. Jmenovala se Zuzka. Všichni jsme se šli seznámit. Začala matika a zacli jsme se učit. Zatím vypadala jako fajn holka. A taky měla zrzave vlasy. Ale skoro každý se ji posmival. A ja s Denčou jsme se s ní chtěly kamarádit. No možná se trochu hůř učila ale to nám bylo jedno.
Po škole jsme se všichni tři sešli v parku. Tam jsme hráli na babu a později protože bylo 29 stupňů tak jdeme se šli vykoupat do bazénu. Holky se šly zeptat jestli u nás můžou spát. A mohly tak jsme se koukaly na tv. Druhý den ráno jsme vstaly okolo devíti ráno protože je víkend. První se probudila Zuzka a vzbudila i nás. Pak jsme se nasnidaly a šly jsme zas do parku. Povidaly jsme si o tom jak se Zuzce líbí kluk ze třídy jmenuje se Patrik a neví jak mu to má říct. Odpoledne šly holky domů se naobedvat. Po obědě jsme šly k nám. Mám koně takže jsem je svezla. Pak ho mohly nakrmit a jít s ním na procházku. Uz se blížil večer a tentokrát jsme spaly u Denci. Ráno jsme vstaly okolo půl deváté. Denca měla psa jménem Bady šly jsme na procházku okolí. Zuzka už musela jít domů a napsat si úkoly na pondělí. A s Dencou jsme si rikaly ze s ni bude eště velká sranda.Tak a to je konec 1 kapitoly a omlouvám se za chyby a zatím ahoj.