OTEL MACERASI

284 8 2
                                    

HEART ATTACK XX

II.BÖLÜM

Keyfe gelmeniz için gifler:

http://24.media.tumblr.com/d0fd9103dabdc56dbe8b973b4a247ad5/tumblr_n0wb45aLqT1qzh5sno3_500.gif

http://24.media.tumblr.com/e92a2cfcabccea116d5f640a717a7ba6/tumblr_n0wb45aLqT1qzh5sno1_500.gif

http://24.media.tumblr.com/2f1604faa253e3416465938193a1f120/tumblr_n0wb45aLqT1qzh5sno2_500.gif

Okurken dinleyebileceğiniz şarkılar:

-Miley Cyrus – True Friend

-EXO – XOXO

-EXO – 365

-Luhan-

Evet, Xiumin Bey ben Luhan o Çinli küçük mahalle arkadaşın! Xiumin’in dili tutulmuştu. Çok şaşırmış gibi bakıyordu. Luhan’ın çok iyi bir yüzü ve çenesi vardı. 8 senede ne kadar değişmiş diye düşündü. Babası arkadan geldi Luhan’ı karşıladı. İkisinin de belinden tutup içeriye doğru itti. Xiumin utanmıştı. Hemen banyoya yöneldi. Yüzünü yıkadı. Bir daha ve bir daha aynada kendini inceledi. Fena sayılmazdı aslında. Bir kız olsa kesinlikle kendine aşık olacağını düşünüyordu. Her neyse diye düşünerek içeriye doğru utangaç adımlarla ilerledi. Luhan’a baktı. İyice süzdü. Sonra beklenmedik bir şekilde Luhan onun üzerine doğru atladı. “Saçlarını okşayarak Merhaba küçük Minseok.” Dedi.  Xiumin karşılık verdi.

-sinirli bir şekilde- “Neden megafonla bağırdın?!” Luhan cevabını verdi. “Çünkü geri dönüşümün muhteşem olmasını istiyordum. Ve öylede oldu.” Xiumin sinirle bağırdı. “Evet, lanet olası öyle oldu rezil oldum.” Luhan Xiumin’i kendine çekti ve dostça sarıldılar. Luhan’ın amacı belliydi. Burası fazla mı sıcak diye düşünmekten kendini alamadı. Xiumin’i istemek için fazlasıyla hırslanmıştı. Babası Luhan’ı onu içeriye çağırdı.

***

Xiumin gururlu bir çocuktu. Babasının Gangnam’a gitmesini istemiyordu. Ama paraya ihtiyacı vardı.

“Luhan biliyorsun. Babanla iyi bir arkadaşlığımız var. Benim market şubelerimi satın alsa ve şirkette ortak olsam olmaz mı?” Luhan şaşırarak Xiumin’in babasına baktı. Ama sinsi bir şekilde şart koştu. “Ama siz Busan’da kalacaksınız. Ve ben Xiumin ile birlikte Seul’e gidip orada üniversite okuyacağız. Ve orada Xiumin ile birlikte yaşayacağız. Yoksa kabul etmem.” Babası bunun nedenini anlamasa da mecburen kabul etti. Xiumin’e bu kararlarını açıkladılar. “Şimdi beni rezil eden bu çocukla birlikte aynı yerde mi tutacaksınız?” diye bağıran Xiumin sinirliydi. Sonra üniversite lafını duyunca kabul etmesi gerektiğini düşündü. Ve hazırlıklara başladılar. Çok heyecanlıydılar. Seçmeler yaklaşıyordu. Form doldurmak için form aldılar. Luhan’ın cinsiyet bölümünü işaretlemediğini gören Xiumin nedenini sordu. “Burayı boş bıraktın? Neden?” “Hayır, bilerek yaptım?” Bunu sinsice söyleyen Luhan sırıttı. Xiumin çok şaşırmıştı. “Nasıl yani?” Luhan bunu şimdi öğrenmesini istemiyordu. “Ne tepki vereceğini ölçmek için şaka yaptım.” Diye geçiştirdi. Xiumin buna zorda olsa inandı.  Artık seçmeleri de geçtiler. Ve taşınmamak için bir engel kalmadı. Artık gitme vakti gelmişti. Luhan çok heyecanlıydı ama Xiumin üzülüyordu. En azından Tae’ye bir şeyler demek isterdi. Havaalanına gittiler. Luhan’ın babası yine yaptı yapacağını ve Tae’yi havaalanına yolladı. Tae koşarak boynuna sarıldı. “Luhanniee gitme.” Xiumin çok şaşırmış ve üzülmüştü. En yakın arkadaşı ve ayrıldığı eski sevgilisi birlikteydi. Xiumin ağlayarak uçağa doğru yürümeye başladı. Artık gitme vakti gelmişti.

***

Luhan onu gördüğüne çok şaşırdı. Onu taşıyabileceğini biliyordu. Hemen onu kucağına aldı. Ve Xiumin’e erkeksi olduğunu göstermeye çalıştı. Xiumin’in umurundaymış gibi gözükmüyordu. Kalp krizi geçirecekti Luhan ilk defa aynı anda 2 kez aşk yaşıyordu. Hem Xiumin’e hem de Tae’ye aşık olmuş gibi hissediyordu. Tae Luhan’ın üzerine atladığında salyası akmıştı. Kokusunu kendisine çekiyordu. Ama sadece ruhen aşık olmuştu hala bedenen bir şey hissetmiyordu. Hemen üstünden attı. O kızları severdi ama öyle sevmezdi.

***

 Xiumin şaşkınlıktan durakalmıştı. Uçağa doru giderken sırasıyla Demi Lovato – Heart Attack , Enrique İglesias – Heart Attack , EXO – Heart Attack dinliyordu. Bunu hep yapardı ilk önce enerjiyle başlayıp sonra kafasını rahatlatan şarkılar. EXO’yu çok seviyordu. Super Junior’dan sonra en kalabalık gruptu. Tam 10 kişiydi. Seul’a gidince onların konserlerine gitmeyi planlıyormuş. H E A R T A T T A C K şarkısını dinleyince ağlamaya başladı. Uçağa bindikten sonra Seul’a gidene kadar yemek yedi. Parasını umursamıyordu. Sinirlenince ve üzülünce hep yemek yerdi. Ama her zaman çörek yerdi. Bulamayınca ağlardı. Ama bugün başka bir şeye ağlıyordu. Çünkü Tae –orospusunun- para karşılığı çalıştığını bilmiyordu. Lanet olsun gerçekten sevmişti. Uyuyakalmıştı. Uyandığında Luhan ağzını temizliyordu. Ona bağırdı. “Lanet olsun! Neden bir kız gibisin?” Luhan geriye çekildi. Ne olduğunu anlamamıştı. Luhan’ın bir şey anlamadığı her halinden belliydi. Ama Xiumin ona sinirlenmişti. “Luhan bunu bilmiyormuş gibi davranma.”

“Neyi bilmiyormuş gibi?” “Tae ile gözümün önünde neden bunu yapıyorsun?  O benim eski sevgilim demek ki benden ayrılmasının sebebi senmişsin.” “Benim onunla bir ilişkim yok babam ona para veriyor. Beni eğlendirmesi için.” Xiumin daha fazla konuşamadı. Luhan’ı affetti. Artık Luhan’ın eline bir koz geçmişti. Bu kozu kullanmak için elinden geleni yapacaktı.  Seul’a varmışlardı. Fakat daha ev bulamamışlardı. Xiumin çok yorgun ve üzgündü. Otel’e gitmek şuan için en iyi fikirdi. Otele gittiler. Fakat boş oda yoktu. Sadece balayı odası vardı. Luhan için çok heyecanlı geçecekti. Xiumin bunu normal karşılıyordu nasıl olsa Luhan bir kız değildi. Ne olabilirdi ki? Odaya yerleştiklerinde saat daha 19.00‘dı. Xiumin dışarı çıkacağını söyledi. Luhan ’da onunla gideceğini söyledi. Markete gideceklerdi. Xiumin kendi marketlerine gitmelerini tavsiye etti. Oraya gittiler. Xiumin buraya en son 12 yaşındayken gelmişti. Çok değiştiğini düşündü. Bir şeyler aldılar. Sonra geri döndüler. İnternetten babasıyla görüştüler. Artık yatma vakti gelmişti. Luhan bilerek yatmadı. Eğer yatarsa o uyanıkken bir şeyler diye düşündü. Xiumin duşa gireceğini söyledi. Luhan’ı ter basmıştı. Dolaptan ne bulduysa içti ve sarhoş oldu. Sarhoşluğun verdiği şeyle dans etmeye başladı. (twerk) Fakat Xiumin’i çoktan unutmuştu. Xiumin onu bu halde görünce o kadar çok güldü ki o an üzerindeki havlu yere düştü. Luhan içgüdüsel olarak Xiumin’e şaplak attı. Xiumin bunu  neden yaptığını sormaya çekindi. Çünkü sarhoş olduğu anlaşılıyordu. O yatağa yatmaya girdiğinde o gece ne olacağını bilmiyordu. Bir şeyi unutmuştu. Xiumin bir uyurgezerdi. Gece o kadar saçma şeyler yapardı ki bir kere babasının kilotlunu açmıştı. Babası ona çok kızmıştı. Fakat o bunu hatırlamıyordu. Babası ne kadar anlatsa da o buna inanmamıştı. Ve bugün çok üzgündü. Uyudu. Uyuduğunda Luhan hala dans ediyordu. Luhan çok sarhoştu. Artık yorulmuştu. Xiumin kalktı. Ama hala uyuyordu. Luhan’ın pantolonunu aşağı çekti ve poposunu tokatlamaya başladı. Luhan inledi. Sonra bunu bir sevgi göstergesi gibi anlayan Luhan iyice azmıştı. Sonra Xiumin ve Luhan öpüşmeye başladı. Luhan uyuyakalmıştı.  Sabah uyandığında üstü ıslaktı. İlişkiye girmediklerini biliyordu. Peki neden üstünde meni vardı. Demek ki Xiumin gece onun üzerine boşalmıştı. Ama ona çaktırmadan temizlendi. Buna alışıktı. Ama gerek anlamda bunu hiç yapmamıştı. O hiçbir şeyin farkında değildi. Gece ne olduğunun ne yaptığının neler olduğunun… Xiumin’in uyanacağını anlayan Luhan hemen koştu ve temizlendi. Geri döndüğünde hala uyuyordu.  Luhan yatağa geri girmişti. . Bilerek ona sarıldı. Kokusu onu daha da azdırıyordu.

***

Xiumin uyandığında Luhan’ı yanında buldu. Ona sarılıyordu aslında bu biraz hoşuna gitmişti. Şuan dudağında biraz içki tadı vardı. Ve birazda penisi ağrıyordu. Ama umursamadı. O da Luhan’ın kıçını elleyerek ona sarıldı. Bunu neden yaptığını anlamamıştı. Ama yapmıştı işte. Uzun süre uyudular. Xiumin hayatında uyuduğu en iyi uyku olduğunu düşünüyordu. Luhan’ın yanından kalkıp duşa girdi. Luhan bunun farkındaydı.

*** 

Luhan bunun farkına vardı. Ama fark etmemiş gibi banyoya gitti. Xiumin kapıyı kilitlemeyi unutmuştu. İçeri girecekti. Kalbi hızla atmaya başladı. Ne yapacağını şaşırdı. Ağlayacaktı. Ama içeriye doğru süzüldü. Çok buhar vardı. Ve su sesleri geliyordu. Luhan meraktan duşun kapısını açtı. Ve gözlerine inanamadı.

UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR. LÜTFEN VOTE’LAYIN.

#HEART ATTACK XXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin