Det her en historie om ensomhed, den handler om en pige som er flyttet fra Jylland til Fyn. Hun skal begynde i 6. klasse på Korup Skole og kender kun en men der er nogle som ikke vil ha den nye pige på skolen så de laver en skør plan så den nye pige skal flytte igen. Her der lidt om pigen: Hun hedder Freja, hun er 13 og bliver snart 14 år, hun kender en som hedder Liv, som går på skolen. Hun er fan af Marcus og Martinus (hun kan bedst lide Marcus) Håber at i synes det er en god historie.
Der er lige starte en ny pige, hun ser lidt trist ud fordi at hun er flygtet fra Jylland til Fyn, og skal begynde på en ny skole. Hun kender en person, men personen sidder langt væk fra hvor hun skal sidde, hendes sidde marker er syg så hun skal sidde alene (det er helt fint med hende). Da klokken ringer har de frikvarter hun går hen til personen som hun kender, men så kommer der nogle ind foran hende og spørger Liv (som er personen hun kender) om at de ikke skal gå ud og spille fodbold med drengene, Ida kigger på dem og siger "Ja jeg vil godt ned og spille fodbold med drengene". Freja (det hedder den nye pige) kigger på dem og spørger "må jeg komme med"? Pigerne kigger på hende og til sidst siger de "nej vi vil gerne spille med drengene alene, så du må finde nogle andre at være sammen med, hvis der er nogen som vil være sammen med dig". Så går pigerne ned mod fodboldbanen og råber efter Liv "Liv kommer du eller hvad"? Liv kigger på Freja og løber efter pigerne...
Håber at i følge med. I må meget gerne dele den med jeres venner. Sorry hvis der er stavefejl. Hvad kommer mon til at ske? Find ud af det i næste afsnit.<3<3<3<3
YOU ARE READING
Den nye pige fra Jylland
RandomDet her er en historie om en pige som er flyttet til Fyn fra Jylland. Hun kender en person men der er nogle der ikke vil have hende der. Hvad kommer der til at ske?