Intalnirea

18 2 2
                                    

M-am imbracat pretty basic, si dupa am primit un mesaj, era de la el, omggg "Imbraca-te cu ceva cute", eram deja gata, acum daca ii place sau nu mie nu imi pasa, vreau sa aflu cine e si sa scap odata de stalkerul asta. Peste catva timp  ma furisez tiptil din casa si fug la locatia unde trebuia sa ne intalnim, era bezna, si eram pe o strada unde nu era nimeni, pareau sa fie doar case parasite... Ma duc mai incolo si cineva ma striga din spate:

-Buna, micuto

-Tu m-ai chemat?

-Poate ca da, poate ca nu. Acel cineva statea cu spatele la mine dar era inalt, cam de 1.80 si eu aveam 1.70,

-Daca nu vrei sa ma bagi in seama o sa plec! Ma intorc si apare in fata mea, nu il cunosteam. De frica m-am intors in spate, incercand sa fug dar a aparut altcineva in spatele meu, eram incoltita, ma uit la acel cineva care avea o gluga, fata era intunecata, nu am putut sa vad bine... Simt ca ceva ma adoarme...

*Katherine pica pe jos*

Ma trezesc legata de un scaun, cu o camera de supraveghere fix in fata mea si geaca mea era aruncata pe jos, purtam un crop top cu niste blugi negrii rupti la genunchi, imi era destul de frica dar si frig..

-Auzi, daca nu ne intalnim fata in fata nu o sa poti sa faci nimic, sunt ca o carpa cand nu vreau sa fac ceva, asa ca ce zici sa ma lasi sa plec....

-Nu am terminat cu tine, nu cred ca o sa termin.

*Dupa o ora*

Un anonim cu gluga, care semana cu Adrian vine si imi aduce de mancare, eram infometata, credeam ca e doar o intalnire mai ciudata si dupa o sa plec acasa, dar psihopatul asta m-a rapit oh god. Imi aduce  o salata cu niste cartofi pai si un cheeseburger, si un idk ce e ala dar e un pahar cu ceva rosu in el ca si cum ar fi sirop... Trece timpul si imi e foarte foame asa ca decid sa mananc. Dupa un timp decid sa beau si siropul, care nu era ceea ce pare a fi...

 Dupa un timp decid sa beau si siropul, care nu era ceea ce pare a fi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Asta e Kate, e asa cute nu? E CUTE DADADADADA. Oare Kate va scapa? Ce a baut Kate.... Cine a capturat-o,  sa fie Adrian acela? Aflii in urmatorul capitol!

No one knows....Where stories live. Discover now