20.5.2017
Jmenuji se Nicol Hamster. Mám ráda modrou barvu a....
U: ,,Hamsterová? Neruším Vás?"
Já: ,,Ehm.. já.. já se omlouvám paní učitelko Kimsterová.
K: ,,Ale ať se to příště NEOPAKUJE!"
Já: ,,Dobře!"Ach jo už zase mě nachytala vždycky se zamyslím nad Jacobem. Třeba teďka jsem myslela na jeho nej novější song Bingo. Je boží! Nemůžu si pomoct. Pořád dokola si opakuji ten refrén.
Konečně je konec května a školy pro dnešek. Zítra jdu na Jacobův koncert.
Mám VIP a ty jsou jenom dvě. Výhoda VIP je že půjdu do zákulisí za Jacobem.
Už mám připravených pár otázek a chystám se s ním obejmout a dát mu malou pusu na tvář. Snad se nebude zlobit.
21:34
Pošlu selfíčko na IG a přidám k ní text:
Už se nemůžu dočkat. Zítra se uvidíme @jacobsartorius ❤
Je 22:07 jdu se osprchovat a vezmu si tričko s potiskem Jacoba a jdu spát.
Ve 22:45 mi zazvoní mobil protřu si oči a kouknu na mobil. Je tam upozornění od IG. Takže jsem si zase zapoměla vypnout oznámení. Otevřu IG a tam vidím 1♡ 1💬. Takže jsem si nezapomněla vypnout oznámení. To je něco jiného. Kliknu na to ♡ a tam vidím:
JacobSartorius se líbi vaše fotkaJacobSartorius okomentoval Váš příspěvek: Já taky ❤😘
21.5.2017
Nevím co se se mnou včera stalo.
Jak jsem viděla ten like a comm od Jacoba... asi jsem omdlela nebo tak něco... Počkat co to je na triku?! Otisk červený pusy?! A je hned vedla Jacoba. Já si NIKDY nemaluji pusu a máma taky! Ségra je na ŠVP a táta bydlí v Česku. (Rozešli se) Takže kdo to mohl být? No to je jedno nechám to plavat..Je 7:56 a koncert začíná v 12:00 pro mě už v 11:00 protože mám VIP. Jdu do koupelny a dam si rychlou studenou vanu.
Jdu dolů za mamkou. Už na mě čeká u stolu. K snídani mi máma udělala sýrové toasty. Úplně je miluju.
Já: ,,Mamí mužů jít místo s Emou s Áňou na ten koncert?"
M: ,,Na jakej koncert zlatíčko?"
Já: ,,Na ten Jacobův přece." Když to řeknu začnou se mi červenat tváře.
M: ,,Můžeš, samozřejmě. A v kolik si vás mám vyzvednout?"
Já: ,,V 00:00."
M: ,,Ok."
Po koncertě ještě s Aničkou půjdeme do Starbucks a do parku.
Já: ,,Ahoj"
A: ,,Ahoj co potřebuješ Nicol?"
Já: ,,Jde o ten koncert... jdeme tam spolu."
A: ,,Juchuuuu už se těším!"
Já: ,,Tak v 10:30 u Tigeru ok?"
A: , Dobře papa!"
Já: ,,Papa!"
Položím telefon a jdu se převléct. Vezmu na sebe triko Jacoba a džínové kraťasy.
Kouknu na mobil a projíždím ASK. Odpovím na pár otázek. A přesunu se na YT.
Natáčím tam sice videa ale nemá to skoro žádnou sledovanost. Mám jen 134 subs takže nic extra. Ale snad mi to za dnešek stoupne. Chystám se natočit VLOG z koncertu. Takže jdu natočit úvod.
Zapnu natáčení a v tom mi pípne mobil a ukáže se:
505 slov
Je to moje první velká knížka tak se omlouvám za případné chyby ;)- PinkBunnyLover
ČTEŠ
My Boy Jacob Sartorius
RomanceJ: ,,Vyber si a dělej!" N: ,,Já nevím Jacobe!" J: ,,Tak Vás zabiju oba!" . . . . . .