Asta vrea sa ii iau telefonul din pataloni? Gandeste-te fato cum poti sa scapi din situatia asta?
-De ce sa fac asta?
-Tu l-ai pus acolo, nu eu.
-Daca fac asta nu o sa incerci nimic, ok?-Nu voi incerca nimic...daca nu vrei si tu.
Respir adanc si imi bag mana in pantaloni lui.
-Nu acolo, mai jos...te-ai aventurat destul de mult cand l-ai pus. rade
Maresc ochii si el incepe sa rada din ce in ce mai tare de reactia mea iar asta ma neliniste-te teribil.
-Stai calma am zis deja ca nu o sa incerc nimic fara aprobarea ta, deci dai inainte.
Imi fac mai mult curaj si imi las mana sa alunece in boxeri lui, apuc repede telefonul si imi scot mana. Ma intorc cu spatele la el indepartandu-ma spre usa, dar in ultima secunda ma apuca de brat si ma intoarce cu fata la el.
-Mai stai putin, pana vine Vlad.
-De ce?
-Cel mai probabil e cu Roxi acum.
-Roxi! Ai dreptate trebuie sa ma duc sa vorbesc cu ea, cred ca isi face griji.
-Abia va-ti cunoscut nu cred ca v-ati imprieteni atat de mult peste noapte.
-Poate dar tot trebuie sa stiu daca e bine sau nu...
-E bine te asigur de asta.
-Cum poti fi asa de sigur pe tine.
-Pentru ca Vlad o place si din cate am observat nici lui Roxi nu-i trece neobservat, si din cate imi cunosc prietenul acum aia doi nu pierd timpul vorbimd depre vremea de afara sau povestindu-si peripetiile din copilarie.
-Adica vrei sa spui ca...
-Da, asa ca lasa-l pe Vlad sa se intorca si dupa poti sa pleci.
-Dar de unde stii tu cand o sa se intoarca.
-Asta e si camera lui, nu doar a mea.Doar ca avem o usa care ne desparte.
-Am crezut ca e o deabara acolo.
-Nu, acolo e patul si dulapul lui Eden, dar cand el nu e aici o tine incuiata, asa cum eu o tin pe asta.
-Ok, dar pana vine ce ar trebui sa fac?
-Te uiti la televizor sau stai pe telefon, gasesti tu, ca eu o sa ma duc sa dorm. Ma trezesti cand apare Eden.-Ok.
Se intinde in pat unde imi face si mie loc, apoi desface o patura pe care o pune peste amandoi.
Pornesc televizorul butonandu-l pana dau de filmul Starstruck care era la partea cand el canta melodia Hero. Deschid telefonul si vad ca ma sunase Anne, asa ca o sun inapoi.
-Hei iubita ce s-a intmplat?
-Hei,sincer nu stiu. Cand am plecat spre casă era cineva intins pe jos si o fata plângea...Am crezut ca pot sa o ajut cu ceva dar când a venit politia a dat vina pe mine.
-O sa vad ce pot sa fac...
-Intreaba-l pe tatăl tău daca e macar o soluție sa ies de aici.
-Iubita scuze dar tata e in strainatate ca i sa agravat problema și săptămână viitoare trebuie să se opereze.
-Atunci nu ii mai spune...ca stii și tu cum e....
-Da,lasa tot ce are de facut pentru a ne ajunta.
- Nu mor daca mai stau ceva timp pe aici. Dar te rog sa afli cine era fata si de ce a dat vina pe mine.
- Asta o sa fac.Inchid apelul si continui sa ma uit pe micul ecran luminat, vizionand in acelasi timp filmul care se difuza la televizor. O jumatate de ora mai tarziu filmul se termina si imi arunc o privire asupra persoanei din dreapta mea, care dormea. Privesc mai atent si observ ca avea un somn linistit, dormea cu o mana sub cap si cealalta o avea pe piept. Mai deschid pentru o ultima data telefonul pentru a vedea daca aveam cumva o notificare noua. Dupa ce verific inchid telefonu pentru a nu mai avea o intamplare ca cea de dinainte.
CITEȘTI
Condamnatii
RomanceRebecca este o fata timidă care din cauza unor evenimente neprevăzute ajunse într-o școală de corecție. Loc în care trebuie să se adapteze și să lase timiditatea în urma pentru a supraviețui. Dar cand se întâlnește cu Xender lucrurile încep să se...