0

36 10 6
                                    

Marlander'ın hikayesi çok eskilere dayanıyor. Marlander, gelecek nesilleri, dünyayı kurtarmak için zekice tasarlanmış devasa boyutta bir makina. Dışarıdan bakıldığında makina olduğuna bin şahit isteyen bu mükemmel icat, mucidinden farklı ellere geçtiğinde serin ve soğuk sulara gömülüyor.
"Preture" olarak anılan zamanın medyumları tarafından ön görülen büyük bir olay sonu icat edilir Marlander. Preture'lara göre günümüzde dünyayı gerçek anlamda sarsacak hatta ve hatta uzay boşluğunda henüz bilinmeyen, keşfedilmemiş galaksilere kadar sürükleyebilecek bu olayı durdurmanın tek yolu güçlü bir makina ile uzaya ışınlar göndererek gerçekleşebilecek şeylerin seyrini değiştirmek. İşte Marlander'da tam olarak bu sebeple tasarlandı.

Geçmişten bu zamana kadar gelen kaynaklarda bu olayın ne olduğu yazmasa bile büyüklüğü ve ihtişamı dillerden düşmemekte. Bu hikaye, derin okyanusun dibindeki Marlander, genç bir deniz kızı ve bir fani oğlan arasında geçiyor.

Marlander, Marine ve Lander kelimelerinin birleşiminden geliyor. Marine, deniz veya denize ait, Lander ise iniş aracı (uzay) anlamına geliyor.

Preture, Pre olan önce ve Future kelimesinin birleşimi (Gelecekten önce gibi bir şey oluyor.). Burada geleceği gelecekten önce gören insanlardan (medyumlar) bahselsiği için kullandım.

Kelimeleri (halamın yardımıyla) ben birleştirdim. Aratırsanız gerçekten bulabileceğinizi sanmıyorum yani sjdjsjsjsjsj

@sulliburcu Kapak için teşekkür ederim babe 😘

Umarım severek okursunuz~

MarlanderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin