*Introducere*
Elinor este o tânără de 17 ani care locuiește în România. Are un frate pe nume Matias de aceiași vârstă. Părinții lor au murit într un accident de mașină așa ca ei au rămas în grija mătușii.
******Razele soarelui pătrund pe pielea mea și cu greu îmi deschid ochii . Aud glasul mătușii mele cum striga din bucătărie sa mă trezesc ca întârzii la liceu . Mă dau jos din pat dar cu o lene ,merg în baie îmi fac un duş și plec sa mi iau micul dejun .
-Ți am făcut clătitele tale preferate
-Iamiii ,și mă duc val vârtej spre tava cu clătite care la nici o secunda se afla în gura mea savurându.le ." În timp ce savuram clătitele făcute de mătușa mea îl aud pe fratele meu care tipa de 10 minute la mine "
- Strig la tine de 10 minute,hai odată ca întârzii la liceu și nu cred ca micuța tocilara ar vrea sa.si strice reputația
- Vai dar ce grijuliu ești tu frățiorul meu drag ,vin acum !******
Liceul e un chin pentru mine ,întotdeauna sunt arătată cu degetul și toți fac glume pe seama mea . Mda știți voi așa e postura de tocilara. Dar eu măcar vreau sa fac ceva cu viața mea nu ca alți!
Mă îndrept spre sala 40 unde am ora de mate . Intru în clasa și descopăr ca sunt prima . Mă așez în banca si imi aștept colegi mei dragi care apar și ei dintr o data .
Apare profesorul și ne întâmpină Cum o face de fiecare data .
Pe ușa își face apariția un baiat brunet cu ochii albaștri și cu un aer misterios. Îmi ridic privirea sper el și rămân blocată. Era așa frumos.Incer sa nu dau de bănuit ca mă holbez atât de insistent la el și îmi indrept brusc privirea în alta parte.-Copii el este Thomas, noul vostru coleg
-Bun venit Thomas (strigam toți)
-Thomas alegeți un loc în care vei sta . Dar cum toate sunt ocupate ai sa stai lângă Elinor* Din perspectiva lui Elinor *
Nu pot sa cred ce a făcut profesorul . Ziua ăsta nu poate fi mai buna,acum trebuie sa stau lângă băiatul care mi a captat privirea . Sper sa refuze .. Dar slabe șanse,ăsta e singurul loc disponibil..-Bună,eu sunt Thomas ,tu cine ar trebui sa fii?
-EEE . EE UUU ,Eu sunt Elinor (zicând eu bâlbâita)
-Te.ai intimidat pisi când s a așezat un baiat lângă tine?
-Maria scutește mă!Și hop sunt salvata de clopoțel. Pot sa spun ca ajuta la ceva . Orele au trecut foarte greu. Ies din incinta liceului și îl văd pe fratele meu care mă așteaptă furios .
-Te aștept de 20 minute ,iar mă faci sa aștept. ?
-Scuze dar eu nu sunt ca tine sa chiulesc .
-Ai sa mori așa, lasa odată cărțile și fa.ti alta viața.
-Niciodată, hai sa plecam odată ca dacă nu stăm pana mâine dimineață și ne certam.Ajungem acasă, mă duc direct în patul meu moale și cald și mă pun sa mă uit la un film. După doua ore de vizionat am decis sa mă pun la somn . Dar nici bine nu am ațipit ca am auzit un zgomot de afară.
Ăsta e primul capitol .Și prima mea carte,sper sa va placa !
CITEȘTI
Abisul Pasiuni
RomanceO tânără fata ,pe nume Elinor este înconjurată de multe peripeții. Viața îi da multe bătăi de cap . Ea e o mica tocilara care nu are de aface cu băieții,pana când un baiat misterios își face apariția și o vrejeste pe Elinor fiind ținta pariurilor !