Biraz hava alanında oturduk ve biseyler yedik sonra ev aramaya basladiken en az iki saattir ev arıyoruz ama bulamadık eda ve buse yorgunluktan gebermiştiler
EDA-BUSE
Yeter Sena ölduk artik ne olur biraz otutralim bu valizlerde çok agir ne olur oturalim=(
SENA
Onlara acıdım ve biraz bi bankta oturduk. Yeter hadi kalkalim dedim ama ikisi mızmızlandı. Ne yani sokakta mi kalmak istiyosunuz dedim.ikisi de birbirlerine baktılar ve ayni anda hayır diye cevap verdi ler. E hadi ozaman Kalkın dedim ve ikisi de oflayarak yerlerinden kaltılar ve tekrardan ev aramaya başladık. Tam pes etmistik ki karşıma kiralık bir ev çıktı ben koşarak kapıya yaklaştım ve kağıdın üstündeki numarayı aradim adam hemen geldi ve bu evi kalacağımız süre boyunca kiraladik kirayida üçümüz ortak ödiycez dedim ve kabul ettiler.
Hemen eve girip eşyalarımızı yerleştirdik evde tam bize goreydi uç kişilikti ve üç tane de oda vardı herkese kendine göre oda seçti bende en geniş odayı seçmiştim hemen banyoya girdim düş aldim ve picamalarimi giyip yattım.
EDA-BUSE
BUSE: hade Senanın odasına gidip üstüne atliyalim
EDA: tamam ama ayni anda tamam mı
BUSE tamam=)
Beraber senanin odasına gittik uyuduğunu da bize haber verdiğinden biliyoruz. İkimizde bir hışımla içeri girdik ve Sena nin üstüne atladik Sena bir çığlık atip ikimizi yere attı ve üstümüze atladı ikimiz çırpınirken Sena bize bağırıyordu.
EDA tamam Sena özür dileriz ne olur kalk üstümüzden aaaaa karnım acıdı ne olur kalk lutfen bir daha yapmicam dedim ve benim üstünden kalktı ve buse ye saldırdı ben koşarak odama girdim ve kapı yı kitledim nefes nefese kalmış tım ve terlemiştim hemen bir düş alıp yatmaya başladım.
BUSE Sena tamam tamam tamam yeter hadi yeter kalk üstündem diye bağırdım
SENA ne yeteri lan ne yeteri kim dedi size atlayin ustume ama ben bunun acısını çıkarmazmıyim dedim ve üstünden kalıtım
BUSE tamam tamam çıkar acısını dedim ve yavaş yavaş ayağa kalıtım Sena bana okadar kötü bakiyoduki az daha onu kurt sanacaktim bu nedenle hızla odadan çıkıp kendi odama gittim ve kapıyı kitleyip derin bir nefes aldim ve bir düş alıp picamalimi giyip yattım ama kapıyı acmadim çünkü Sena her an gelebilir di.
Sena: siz durun durun size neler neler yapacak diyip yatağa yattım ve kötü planlar kurmaya basladim.
Evet arkadaşlar 2. Bölümün sonu umarım beğenmiş simizdir =);)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS VE SEN
FanfictionSenanın yatıştığını görünce aşşağıya indim ve elimi uzattım elimi tam tutup inecektiki bir anda kendime doğru çekip dudaklarına yapıştım...