"Hâlâ neden ağaç diktiğimizi bilmeyen bize açıklama yapmadan önce limonata ve -senin en sevdiğin- çikolatalı kekimizi yememizi tembihleyen büyükanneme açıklama beklercesine bakıyorduk.Küçük gözleri gülümsemekten daha da küçülürken sonunda konuşabilmişti."Hoseok amcanın Çin'den getirdiği ve salondaki dolapta sakladığı erimeyen kağıtları ve odamdaki kalemleri alıp gelir misin? " dediğinde yerimden kalkmam için bana ümitle bakan gözlerine son kez bakıp koşarak istediklerini getirmiştim. Kendisine verdiğimde kağıtlardan birini alıp üzerine "Choi Micha ve Jung Hoseok'un sonsuz bir dostluğu olmasını diliyorum." Yazmıştı.Daha sonrasında yanından hiç ayırmadığı kahverengi kadife kaplı defterinin içine koymuştu.Bense sadece amcamın,kağıtlarının yokluğunu farkedince yüzünün gireceği renkteki kalemleri bir ileri bir geri yuvarlamakla meşguldüm.Büyükannemin kısık çıkmasına özen gösterdiği yumuşak sesiyle kalemleri bırakmış ve büyükannemi dinlemeye başlamıştım."Az önce toprağın altına gizlediğiniz tohumlar büyük savaşlar verip güneşine kavuştuğunda büyümeye başlayacak.Biz de dallarına,amcanın değerli kağıtlarına yazdığımız dileklerimizi asacağız.Bulutlar öfkelendiğinde,ağladığında,üzerimize pamuklar bıraktığında -bunun şimşek,yağmur ve kar olduğunu anladığımda büyükannem de aydaki annem ve babamın yanına gitmişti-bu kağıtlar erimeye çalışacak.Eriyenler Ay'a ulaşacaklar ve Ay da eriyen kağıtların üzerindeki dileklerimizi görmüş olacak.Eminim gördükten kısa bir süre sonra dileklerimiz kabul olacak! " dediğinde yüzündeki gülümsemeye tekrar inandım,senin yüzündeki uzun zamandır görmediğim ve hasret kaldığım gülümsemeni gördüğümde inandığım gibi.Seni çok özledim.Tekrardan görüşeceğimiz güne kadar dilek dileyeceğim Choi Micha,teşekkür ederim,bana dilek dileyecek bir neden verdiğin için.Dileğim; tekrardan,eski günlerdeki gibi yanımda olman..."
18 Haziran 2016
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Wish Tree || Jung Hoseok
Fanfiction"Sana binlerce teşekkür borçluyum Choi Micha,beni koşulsuz şartsız koruduğun ve sevdiğin için..." - 18 Şubat 2017 - [Tamamlandı] (2) @siyahkontes 'e ithafen yazılmıştır.