TANIM+1. BÖLÜM
Yaprakları sararmaya başlayan bir ağacın altına oturmuş etrafı izliyordum.çocukluğumun geçtiği bu yeri bir daha göremeye bilirdim.yağmur atıştırmaya başlamıştı.ingilteredeyseniz helede mevsim sonbaharsa hava hiç belli olmazdı.
¨semmenta hadi gidiyoruz¨
oturduğum yerden kalkarak mevsimin ilk yağmurunun ıslattığı toprağın kokusunu içime çektim ve gidip arabaya bindim.çok geçmeden bütün hayatımı orada geçireceğimi sandığım evi arkamızda,ağaçların arasında bırakarak orman yolunda ilerlemeye başladık.yağmur iyice şiddetlenmişti.kafamı cama yaslayıp yağmurun etrafı ıslatışını izlemeye başlamıştım ki günde bir kaç kez duyduğum vızıltıya benzer o iğrenç sesi işitmeye başladım. çok şükürki çok geçmeden ses kesilmişti. dış dünyayala olan bağlantımı bir nebze kesmek umuduyla kulaklıklarımı takıp son ses müzik dinlemeye başladım.
********
gözlerimi açtığımda bir evin önündeydik ve karanlık sokağı bir iki tane elektrik direği aydınlatıyordu.bagajdan bu eve geldiğimde ihtiyacım olacak olan eşyalarımın bulunduğu valizi alıp eve girdim ve doğruca çatı katındaki odama çıktım.odamda bir tane giyinme dolabı,bir tane iki kişilik yatak ve bir komidin vardı.ayın o pürüzsüz beyaz ışığını odamdan içeri girmesini sağlayan büyük pencerenin önünde çalışma masam yer alıyordu.pizamalarımı giyip yatağa oturdum ve tabletimi elime alıp FLAPP BİRD oynamaya başladım.
**************
bir buçuk saat olmuştu ve hala rekorumu geçememiştim.sinirle tableti yere çarptım.of yarın yenisini almalıymı.bu oyun yüzünden bu yedinci tabletimdi.tabletim param parça olmuştu.yataktan kalktım ve parçaları toplayıp çöpe attım.odama çıktığımda telefonuma mesaj gelmişti.Chace'dendi.mesajda seni çok özledim yazıyordu.tam mesaj atacaktım ki chace beni aradı.telefonu açmamla arkadaşlarımın sesleri gelmişti
arkdşlr-seni çok özledikkk
B-bende sizi çok özledim.
chace haporleri kapattı ve konuşmaya başladı.
C-seni çok özledim.burya birdaha gel micek misin
B-bende özledim.tatillerde gelmeye çalışacağım.
C-keşke sende yanımızda olsaydın.her zamanki cuma akşamı gibi bizde toplanmış film izliyoruz
B-keşke.özürdilerim ama kapatmalıyım yarın erken kalkacağım ,uyumam lazım.
C-tamam görüşürüz
B-görüşürüz dedim ve telefonu kapatıp yattım
+5 beğeni ve +2 yorumda yeni bölüm gelir sizi seviyorum