Dziś było wczoraj uciekłam z domu bo muj tata przerobil
muj pokuj na fabryke pasztetu. Zatrzymalam sie u MistrzyniSpamuXD w stodole. Jej maryśka byla oburzona ale nic. Na podwieczorek przyszła dzis: ja natasza nina magda monika kazda ze swym chłopem. Był psztet bo tylko na to nas stać. Poczas potwieczorku coś zapykało w dzrwi a w tym samym momencie upadl mi oseskiem . Wiedziełam ze to szatan bo ossesski mi nigdy nie upadają. Nagle karzdy zobaczył nic. Natasza z unboksjalem byli opanowani. Bo .......to oni to zaplanowali!! Są illuminatami!!! Jurz wyburzyli 2 wieże w usa. Zrobili samah na koncercie! A ja nic nie fiedzialam. Byłam sahwycona jak moģla to ukryć! Wtem ktoś nas złapał za ruki poczułam błone puawną.... btlismy szycsy w jakimś ałcie mianoficie w futtraku. Nina i doknes objadli sie zgniłymi pierugami. Ujszeliśmy swiatło. Usłyszalam tez arabskie tekno.... bylam w swym kraju!!!!ktoś nas porwał wypchnął nas z ałta bylismy na pustkowiu ale skobd dochodzila ta musyka dla mych uszu? Poczułam polendwice sopockom....ujszalam brode i bialom chuste na twarzy... był to islamista. Podszed do nas i muwi HWJ FY TAM CHCECIE SIE NAFDYCHAĆ SZWEDZKIM AKTYBAKTERYJNYM ŹELEM DO RUK???
natasza-skond go masz pacanie??
Islamista-sama mi go dalas. Jurz nie pamintasz.?!mam go BIKOZ AJM JOR FADER!!!!!$$%€€¥¥₩₩
CZYTASZ
BYŁAM NA YT #2
HorrorJest to ciąg dalszy książki ,,Byłam w TV" Opowieść o Kunegundzie Kup, która była w odcinku na YouTube. Reszty dowiecie się w rozdziałach.