yasak aşk

56 6 0
                                    

Care çok sinirliydi.Neden böyle davrandığını anlamıyorum.Sanırım tylerı seviyorum.Tylerda beni seviyor.Sonuçta beni düşünüyor.Bir erkek seni düşünüyorsa seviyodur ya da sevmiyor mudur  ? Bir yandan tyler beni kendine çekerken ben ise Careye bakıyordum.Gerçekten çok sinirliydi.Eğer yanına gidersem ağzımı yüzümü dağıtcak gibiydi.Tylera bakıp 

''sonra görüşürüz ''   Bana baktı ve yanağımı okşadı.Bu haraketle beni sevdiğini anlamıştım.Cok tatlıydı.Care niye tylerdan hoşlanmıyordu ki .

'' peki sen nasıl istersen '' dedi tyler.Sesi çok güven vericiydi.Gülümseyip Carenin yanına gittim.Care beni kolumdan çekip yalnız olacağımız biryere götürdü.Kesin birşey yapacaktı.Bİrazda olsa korkuyordum.

'' ne yapıyorsun '' dedi sadece.Ne demekti ki bu ben bişe yapmamıştım ki sadece bir sarılma.hem o gitmişti. ahh her neyse

'' Hİçbirşey '' diyebildim sadece ama aklımdan birsürü şey saydırıyordum.

'' Hiçbirşey ha hiçbirşey çocuğa sarıldın. Gözümün önünde melody ne yapıyorsun ne yapmaya çalışıyorsun !! '' dedi sinirle. Hepsini bir nefesde söylemişti. ilk başta bana bunları söylediği için şaşırmıştım.evet şuan sinirli olabilirdi ama bende sinirlenmiştim..

'' Ne !! asıl sen ne diyorsun Care off ne yapıyorsun niye karışıyorsun ki bana Ne yapmaya çalışıyorsun !! ''

'' Bak melody ; TYler kötü çocuk onunla olmanı istemiyorum. üzülmeni istemiyorum . ''

'' bırak üzüleyim. Tyler hakkında yalandan şeyler üretiyorsun. neresi kötüymüş. Care ne biliyorsun ''

'' Bilmiyorum sadece dudum. Kötüymüş işte uyuşturucu falan ''

'' Care sana inanmıyorum uyuşturucu mu başka yalan mı yok gerçekte saçmalıklarını dinleyemicem ''

Hemen yanından uzaklaştım.Şaşırmıştı belki ama ben de sinirlenmiştim. Carele kavga etmiştik.Kendimi kötü hissediyordum.Bu olanların stresiyle bu lanet düğünün hemen bitmesi için dua ediyordum.Bir türlü bitmiyordu.Daha fazla kalamicaktım. Duvarlar üstüme geliyordu. Düğünden çıktım. Annemin düğününden kaçmıştım.Eve gittim.Soğuk bir duş aldım. üstüme toz pembebir t-shirt giydim. Altıma ise kot pantolonumu. Biraz televizyon izledikten sonra dışarı çıktım.Annemler eve gelmeyeceklerini söylemişti yani yalnızdım.dışarı çıkarken saçlarımı atkuyruğu yapıp çıktım. Sadece yürüyordum. Fazla uzağa gitmeyecektim zaten.dışarısı o kadarda soğuk değildi ama rüzgar estiğinde titriyordum. Rüzgar eserken omzumda bir el hissettim.bir an irkilip arkama baktım.

'' Tyler !! '' şaşırmışrım.o ise bana gülümsüyordu.onun gülümsemesi içimi ısıtıyordu.bana öyle içten gülüyordu ki ona şuan sarılmamak için kendimi zor tutuyordum.

'' Ne yapıyorsun böyle tek başına '' dedi 

'' Yürüyorum ''

'' O zaman beraber yürüyelim '' gülümsedim. Başımla olur dedim. Yanyana yürüyorduk.Arada birbirimize değiyorduk.Aramızda bir çekim vardı.sadece ona sarılmak istiyordum ama yapamazdım.Dayan ! dedim kendi kendime. hava hafif esiyordu. Rüzgar estiğinde titriyordum.

'' Üşüyor musun ? '' dedi.beni önemsiyordu. Çok tatlıydı.

'' Biraz '' dedim. O anda sanki ne diyeceğimi önceden biliyormuş gibi deri ceketini omuzlarıma koydu. Eli tenime değdiğinde bir garip oluyordu.Sanki içimde bir güç varmışta onu çekiyormuşum gibi.Ceketi omuzlarıma bıraktığında Tylerin kokusu içime işliyordu.onu kokusu bana huzur veriyordu.gözlerimi kapattım ve kokusunu içime cektim. Gözümü açtığımda ban gülüyordu.

Damarlarımdaki LanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin