29/11/15
За пръв път от доста време се чувствам откъсната от света.И ми е добре.
Спрени са ми изходящите обаждания,входящите също.Не че и без това щеше да ме потърсиш
01/01/16
Майната ти!Как можа да ме оставиш..след всичко,което направих за теб...след всичко,което преодолях,за да бъда до теб.Да държа ръката ти...Как можа...Мразя те!Мразя!
30/05/16
Още един ден без теб.
26/08/16
Ден след ден,Зима...Коледа...Нова година...рождения ми ден...Пролет...Деня,в който се запознахме...Лято....и нищо.Нито запетайка от теб.Изчезна завинаги.
20/11/16
Мина една година,откакто за последно те видях.От деня на раздялата ни.Липсваш ми.Сгреших...прости ми.
12/12/16
Не искам никога повече да те виждам.Не мога да те имам,но не мога и да те забравя,по дяволите.Искам да живея нормално,както направи ти.Всичко е толкова лесно,а ?Слагаш край и чувствата ти магически се изтриват,а любовта ми към теб заминава в кошчето за отпадъци..
01/01/17
Имам чувството,че се въртя в лабиринт.Без изход.Без избор.Какво направих...какво си причиних...
03/01/17
С теб може да е трудно,но без теб е невъзможно.
25/01/17
Денят,в който си тръгна,нещо в мен се пречупи.Много късно осъзнах,че не мога да променя случилото се между нас онази сутрин.Премислях много.Плаках.Писах писма,който така и не изпратих.Изтрих съобщенията ни.Всичките.Гледах стари снимки.Плаках.После изтрих и тях.Гледах и твои нови.Осъзнах,че си започнал нов живот.Осъзнах,че съм те загубила завинаги.
Съжалявам само за едно.Не ти казах истината.Никога не ти казах,че те обичам.Че имам нужда от теб.
Ти беше всичко,което имах.
3/02/17
Взех решение.Повече не мога да стоя така.Ще те намеря.ще ти кажа истината и ще приключа с теб завинаги.
*2 години по-рано*
*Да продължа ли историята? *
YOU ARE READING
ПожелайСиНещо
RomanceПриказка от вечни времена-стара колкото света,а именно - Красавицата и Звярът.Кой не я знае?Ако тя го обикне ,заради онова,което е в него-магията ще се развали.Ако ли не - той ще си остане завинаги звяр. *** Само ако имах още един шанс да се върна в...