Love??(Chanbaek Yaoi)
Part~127.11.2016
က်ေနာ့္ဇာတ္လမ္းေလးအစ
သူက်ေနာ့္ဘဝထဲအတင္းဝင္ေရာက္လာတဲ့ေန႔ေလး..***********************
"Park Chanyeol"
"Nae"
Park Chanyeol??ဘယ္သူလဲခင္မ်ားေလးတို႔ေမးမယ္မလား?..omm....Park Chanyeolဆိုတာ...
ေဆြမ်ိဳးေတြအျမင္မွာစိတ္မႏွံ႔တဲ့အ႐ူးတစ္ေယာက္..
တစ္ေက်ာင္းလံုးအျမင္မွာမာနႀကီးတဲ့လူတစ္ေယာက္..
သူငယ္ခ်င္းေတြအျမင္?က်ေနာ္မွာသူငယ္ခ်င္းမွမ႐ွိပဲ..သူတို႔အျမင္ေတြဘယ္လိုပဲျဖစ္ေနပါေစ..ေသခ်ာတာတစ္ခုက..........က်ေနာ္ဆိုတာပတ္ဝန္းက်င္အတြက္မလိုအပ္တဲ့လူပို၊သီးသန္႔လူတစ္ေယာက္........
အာ့အခ်ိန္မွာဘုရားသခင္ကက်ေနာ့္အတြက္အလင္းေရာင္ေလးေပးခဲ့တယ္..အလင္းေ႐ာင္ေလးကေတာက္ပလြန္းတယ္..ထိရက္စရာမ႐ွိေအာင္ေႂကြ႐ုပ္ေလးတစ္႐ုပ္..
ႏိႈင္းစရာမ႐ွိေအာင္ေတာင္သူေလးကေတာက္ပတာ..
က်ေနာ္အေမွာင္ကမၻာထဲေရာက္ေနခ်ိန္သူ႔အသံခ်ိဳခ်ိဳေလးနဲ႔လမ္းျပေပးခဲ့တယ္.."Annyeong"
အျပဳံးခ်ိဳခ်ိဳေလးေတြနဲ႔ႏႈတ္ဆက္ေနသည့္သူ...
"Nae..Annyeong"
"Baekဒီမွာထိုင္မယ္ေနာ္"
Baekတဲ့လား..က်ေနာ့္အလင္းေရာင္ေလးနာမည္ကေလ..
"Omm"
"နာမည္ကPark Chanyeolမလား??BaekကByun Baekhyunပါ..Bangawoyo(ေတြ႔ရတာဝမ္းသာပါတယ္)"
"Omm"
ေအးတိေအးစက္ပဲေျပာေနတဲ့..က်ေနာ့္ကိုသူေလး..
စိတ္ပ်က္သြားေလမလား??"Yeolလုိ႔ေခၚလို႔ရတယ္မလား"
Om?သူက်ေနာ့္ကိုဘယ္လိုေခၚလိုက္တာ..
"Arr..omm..omm"
ဘာမသိညာမသိေခါင္းၿငိမ့္မိေတာ့..သူေလးကရီသည္ေလ..ကေလးေလးမင္းအရမ္းျဖဴ စင္တာပဲ..
ဘုရားသခင္က်ေနာ့္အလင္းေ၇ာင္ေလးကိုေတာ့ပိုင္ဆိုင္ပါရေစလား~~~
~~~~~~~~~~~~~~~
"Yeolျပန္ေတာ့မလို႔လား"
ျပန္ဖီု႔ရန္စက္ဘီးထုတ္ေနေသာက်ေနာ့္ကိုေမးလိုက္ေသာသူရယ္ပါေလ~~
"omm"
"Yeolကအာ့"omm"ႀကီးပဲေျပာတယ္ေနာ္..ဘယ္လိုႀကီးမွန္းကိုမသိဘူး"
ႏႈတ္ခမ္းစူကာေျပာေသာသူ..
က်ေနာ့္ကိုစြဲေဆာင္ေနတာပါေလ.."Arnyi"
"ထားပါေတာ့ေလ..Yeolအိမ္ကဘယ္မွာလဲ"
"ဂန္းနမ္မွာ"
"ဘယ္လမ္းလဲ"
"Heavenလမ္းမွာ"
"Yay..Baekအိမ္နဲ႔တူတူပဲBaekလိုက္ခဲ့မယ္ေနာ္..၇တယ္မလားဟင္"
ေျပာၿပီးသာႏွင့္စက္ဘီးေနာက္ကိုတက္ခြထိုင္ကာက်ေနာ့္ခါးကိုဖက္ထားသည္သူ~~
က်ေနာ္ဆိုသည္မွာ..နဂိုထဲကစက္ဘီးအေမာင္းၾကမ္းသည္မို႔~~
တစ္လမ္းလံုးသူ႔ေအာ္သံႀကီးပဲ
"Arrrrrrrrrr!!!!!!"
"Yeolရပ္ေတာ့!!"
"Yeolအေ႐ွ့မွာ!!"
"Baekပါလာလို႔တမင္လုပ္သာမလား"
"အက်င့္ပုတ္ႀကီး"
"Yeol!!!!"ေတာက္ေလ်ွာက္ေအာ္လာတာ..အိမ္နားေရာက္မွရပ္ေတာ့သည္ေလ~~
တကယ့္ကေလးေလးပါဆို..
"Baekအိမ္ကဘယ္နားလဲ"
Arrက်ေနာ့္Baekလိူ႔ေခၚမိသြားတာလား..
Park Chanyeolမင္း႐ူးေနၿပီ.."ဟိုအဝါေရာင္ႏွစ္ထပ္တိုက္ေလး"
"ၾကည့္လိုက္ေတာ့က်ေနာ့္အိမိႏွင့္ေဘးခ်င္းကပ္"
"Baekေဘးနားကဘယ္သူ႔အိမ္လို႔ထင္လဲ??"
"Yeol???"
"Bingo!"
"Jinja?Yeol Ya ..Wooooေပ်ာ္စရာႀကီး...
Baekတိူ႔ေန႔တိုင္းေတြ႔လို႔ရၿပီေပါ့ေနာ္..ဟုတ္တယ္မလား"Baekေျပာတာမွန္သည္ပဲ..
က်ေနာ့္အလင္းေ၇ာင္ေလးနဲ႔ေန႔တိုင္းေတြ႔ခြင့္ရေတာ့မည္
ဤသို႔ျဖစ္ေအာင္ဘုရားသခင္ကပဲတမင္ဖန္ဆင္းေပးခဲ့သည္လား??~~က်ေနာ္မသိဘူး~~~~
က်ေနာ္သိတာတစ္ခုထဲ~~
က်ေနာ္Baekဆိုတဲ့အလင္းေရာင္ေလးကိုခ်စ္တယ္..
ဤသည္သာက်ေနာ့္၏အမွန္ကန္ဆံုးသစၥာစကား..
က်ေနာ္ယံုခဲ့ၿပီ..Love At The First Sightဆိုသည္ကို..
~~~~~~~~~~~~~
OH~~This is new fic~~