|10|

178 28 1
                                    

21.03.2017

-Poftim ?

Expresia feței tale îmi spunea că ești uimită de ce îți spusesem . Însă eu spusesem adevarul .

- Uite știu ca o să ma crezi un ciudat .. însă din prima zi de când ai venit la scara, eu eram pe balcon , acolo sus , la etajul trei . Am stat și m-am uitat la tine minute in șir . Mi se părea și încă mi se pare magnific ca vi aici pe aceasta scara părăsită ca să citești . Vi aici sa îți găsești liniștea in ciuda oamenilor care trec și se uita urât la tine .

-Legat de asta , Harry , nu te cred un ciudat . Vreau sa te întreb, de ce lumea ii spune acestei scări "scara părăsită " ?

- Pentru ca aici la scara asta exista o casă . Casa nu era foarte mare și nici foarte mică . Avea 3 camere , o baie și o bucătărie , un hol micuț despărțea încăperile . In acea casa locuia o familie . O femeie pe nume Ezmeralda și un bărbat pe nume Jons . Ei aveau 2 gemeni de 3 luni , fata și băiat . In acest cartier se auze adesea ori ca Jons face trafic de droguri și de persoane , însă atât el cât și soția sa negau acest lucru . Intr-o noapte , cineva a venit și a dat foc la casa in timp ce familia dormea . Ezmeralda sa trezit și l-a trezit si pe soțul sau . Casa luase foc pe jumătate , Ezmeralda și Jons nu au putut sa salveze decât un copil din cei 2 . Acel copil era fata lor . După asta Ezmeralda nu a mai putut sta . Așa ca au dărâmat cele rămase din casa și a rămas doar scara . La scurt timp sa dovedit ca Jons chiar se ocupa cu trafic de droguri și persoane . A fost condamnat la pușcărie pe viața . Ezmeralda a plecat din cartier impruna cu fetița de trei luni . Apoi a fost găsită de o prietena de a ei spânzurată . Iar fetița a fost luată de protecția copiilor .

Tu ai făcut ochii mari după ce ai auzit . Ai clipit des și ai oftat .

-Tu de unde știi toate astea ?

-Prietena sa ,Ezmeraldei ,care a găsit-o spânzurată , era mama mea , Anne .

M-a durut sa îți spun asta . Pentru că pe mine mă doare întodeauna inima când vorbesc de mama mea .. care este moarta .

-Harry-

Scara Părăsită |H.S| -Vol.1-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum