Erkekler mi ahaha

6 2 0
                                    

Dünyanın kendi ekseni etrafında döndüğünü zanneden ucube varlıklar.
Kızları sadece cinsel obje olarak gören beyinsizler.
Ve o kadar duygusuzlar ki anlatamam şunu anlamıyorlar 100 kat yabancı da olsalar dedikleriyle can yakıyorlar.Yok dört göz,kilolu,inek ya sen nesin..
Senin o kızı aşağılamak için söylediğin 2 dakikalık şey o kızı hayatından edebilir düşünmüyosunuz.Bir başkasıda emir vermekten asla vazgeçmiyosunuz o kız dünyaya senin kölen olmak için ezilmek için gelmedi.Şu kendinizi vazgeçilmez sanan yönünüz varya komik.Bir şeyin kıymetini kaybettikten sonra anlıyorsunuz ya kendinize yazık asla erkek düşmanı değilim şu hayatta insanın yaptığı iyi de olsun kötü de olsun suratına söylemeyi tercih etmişimdir.Her insanı aynı kefeye koymaktan bi an önce vazgeçin evet ben erkeklere yazıyorum şuan genel olarak aynı kefeye koyduğumdan değil yarası olan gocunur diyim.
Bir de önyargılarınız yok mu Everesti açmış biçimde devam edin siz böyle.
Profesyonelce yaptıkları şeylerden biride yalan söylemek halbuki biz kızlar safız yalana hiç gerek yok.
İhanet onların kod adı.
Birde kız erkek ayrımcılığı var tabi
Özellikle abisi veya erkek kardeşi olanların sıkça bildiği bir durumdur bu.'Kızım masayı topla,hazır elin değmişken mutfağıda bi hallet.'
'Oğlum yarın ne yemek istersin ne yapayım sana.'Oldu canım burada baş çavuşun eşeği oynuyor.
Ben kadındım kızdım.Ben erkeklerin hizmetçisi değildim ve öyle olmayacaktım.Erkeklerinde kolları var bizimde onlarda yapabilecek kapasitedelerdi fakat tüm işlerini biz hallettiğimiz halde erkekler toplumda hep kadınlardan üstün görülüyor.Onlar sünnet olurken düğün yaptırarak hediyeler toplarken,biz regl olduğumuzu annemize söylemeye çekindik,babamızdan utandık ve omuzlarımıza artık sen büyüdün diyerek sorumluluklar yüklendi.Kız çocukları okumasın dendi  erken yaşta evlenip erkeklere kölelik yapsın diye eziyetler edildi.Bize her zaman 'tecavüze uğrama'denildi.Peki bir erkeğe kaç kere'tecavüz etme'denilebildi.Anlatacaklarım bu kadar şimdilik..

HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin