Kommer du till globen ikväll?
nej, vad händer?M&M är ju där (!!)
e int fan av dom ahahaJag packar det sista och drar sedan igen dragkedjan på min vita adidas-bag och går sedan ner till hallen.
"Jag drar till natta nu"
Ropar jag och öppnar sedan ytterdörren."Okej älskling, har du allt nu? Kommer sakna dig väldigt mycket så kom ihåg att skicka bilder"
Säger mamma när hon kommit ut från badrummet och kramat mig tillräckligt."Jaja hejdå mamma"
Säger jag och lämnar huset.Jag går med snabba steg mot Nathalies hus, hon bor i en lägenhet som det tar ungefär 7 min att gå till.
Det blåser kallt och jag huttrar till. Det ska bli så himla skönt att åka till Thailand i morgon, till värmen.Jag och Nathalie hade bestämt att vi skulle sova över hos Nathalie och sen dra till flygplatsen tillsammans då det var bara hennes storasyster Melinda, 21 år, som skulle med. Jag hade kommit dagen innan och lämnat min stora resväska då det skulle varit jobbigt att gå med alla packning på en och samma gång.
Jag drar upp mobilen ur min jackficka,
17:23 11 februari.*Flygplatsen*
"Nathalie, ni måste checka in er packning nu!"
Ropar Melinda irriterat en bit ifrån.Jag tycker till och kollar upp från mobilen och ser hur Nathalie stoppar ner sin mobil i fickan igen.
"Kom"
Säger Nathalie och ler lite medans hon börjar gå mot där man checkar in sina väskor (vet inte vad det heter, okok?) och jag följer snabbt efter."Är så jävla taggad på Thailand, att se på snap hur alla andra sitter och deppar i kalla Sverige"
Skrattar jag när jag lagt min stora resväska på rullbandet."Är det seriöst bara det du är taggad på, jag är taggad på alla snygga killar vi kommer träffa på stranden, hahah"
Säger Nathalie och tittar med en "lurande" blick på mig som bara Nathalie kan göra."Som dem där två bakom dig?"
skrattar jag och tar sedan en närmre titt på de två nästan identiska killarna.
Nathalie rycker till och vänder sig om på en en halv sekund. Efter en sekunds granskning vänder hon sig mot mig igen med uppspärrade ögon."Det är ju fkn Marcus & Martinus!"
säger hon högt fast i en viskning. (Oklart men jag tror ni fattar).När hon sagt det börjar jag seriöst gapskratta. Marcus & Martinius? Trodde hon såg på dom som om dom va töntar.
"Var det inte du som tyckte dom va töntar?"
"Snygga töntar som är kända och har gillat bilder på min insta, OCH din"
Rättar hon mig.Jag kollar på dom igen och märker att ena tittar på mig. Han ler och vänder sig sedan om. Tönt.
"Stella rosblad, vi måste lära känna dom"
Säger Nathalie och viftar med handen framför mitt ansikte för att få kontakt."Inte töntarna"
Suckar jag till svar.Omg min upd suger men aja ska försöka börja uppdatera mer nu när det är lov. Fy va skönt det är med lov asså. (:
Puss!
YOU ARE READING
ask.fm. M&M | AVSLUTAD |
Fanfictionen sån där jävla ask bok om två kända killar från Trofors som alla älskar, inklusive jag :))) hope u like it!!