Докато вървяхме и си говорихме разпитах за Агус. Това което разбрах за него по думите на Карол е, че той е прекрасно и мило момче което си няма приятелка. Когато пристигнахме там беше много хубаво. Пързалката се казваше Jam and Roller. Когато за пръв път я видях беше толкова красиво място. Ето и Ру идва насам.
(От името на Руджеро) Когато си тръгнах от онова място и отидох при Агус с добра новина, а той ме чакаше в Jam and Roller. Отидох при него и му разказах за Каролина те са един за друг. Така като гледам Агус само по това дето му говорех започна да се влюбва. Видях ги, че дойдоха двете с моята красавица и отидох при тях.
(От името на Каролина)
Аз-Здравей!
Р-Хайде идвайте да вървим Агус ни чака!
К-Да вървим!
Отидохме при масата на която седеше Агус. Той беше толкова красив. Усмихна се и каза:
А-Здравейте! Как сте?
Аз-Супер! А ти как си?
А-Добре! Какво ще пиеш, аз черпя?
Аз-Искам сок от ягода.
Агус ми поръча сок и продължихме да си говорим когато изведнъж му хрумна една страхотна идея!
А-Ти откъде си?
Аз-От Буенос Айрес!
А-Ходих там миналото лято, но не съм те срещал.
Аз-Аз пък не съм идвала досега тук.
А-Супер аз знам всичко за този град. Ставай да вървим!
Аз станах и тръгнах без да питам къде отиваме. Той ме заведе на най-хубавото място. Беше толкова романтично. Той ме целуна, а аз изведнъж се сетих, че татко ме чака от един час станах и си тръгнах набързо.