Capitolul 1

1.7K 65 5
                                    

E ora 7 dimineata.. Soarele imi gadila fata cu razele lui fermecatoare . Oamenii sunt atat de fericiti si se plimba prin natura ..
Daa sigur, as vrea eu..Ploua afara de te nenorocesti si oamenii sunt mai agitati ca niciodata.
Alarma asta proasta suna de jumate de ora incontinuu.. I am dat un pumn si s a oprit . Deodata ma ridic fortat in fund si ma uit la ceas. Prima data n am avut nicio reactie dar cand am vazut ca este 7:15 ceasul am sarit ca arsa.
NU POT SA INTARZII DIN PRIMA ZI FRATEE
Ma duc la baie si imi fac toaleta. Ma schimb intr o bluza gri mai mulata si niste blugi rupti din aia la moda ma duc la parter si ma incalt cu niste adidasi .

 Ma schimb intr o bluza gri mai mulata si niste blugi rupti din aia la moda ma duc la parter si ma incalt cu niste adidasi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cam asa aratam . Mi am luat repede cheile de la masina si am pornit spre scoala. Cand am ajuns mi am scos telefonul sa vad cat e ceasul ca sa nu intru prea devreme sa o vad pe curva scolii Bryanna. Doamne fata asta e cu capu . Are niste extensii si un botox de imi vine sa vomit. Toti baietii frate se uita la ea doar ptr ca vine mai mult dezbracata decat imbracata si ptr ca probabil si a umflat fundu cu pompa de arata ca o bolnavicioasa . Dar ce conteaza ?? Atata timp cat nu ia niciun ban pe noapte daca intelegeti ce zic..

 Dar ce conteaza ?? Atata timp cat nu ia niciun ban pe noapte daca intelegeti ce zic

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cam asa arata ea.. E draguta dar comportamentul si machiajul excesiv o strica.. Si eu ma machiez dar nu o fac ptr ca am imperfectiuni.. o fac pentru ca imi place cum arat ..
Ma rog dupa ce mi a venit ea in cap ma hotarasc sa cobor din masina..
Imi iau geanta si intru pe usa liceului. FIRAR NU AU INTRAT MOLIILE IN CLASA.
Te rog sa nu ma bage in seama
Te rog
Te roog.. Oh nu
- Oh, ia te uita cine a venit ! Mia ! Ce faci papusa ? Ti ai facut temele pentru azi?
- Bryanaa , nu am chef,lasa ma dracu in pace odata..
-Cineva e bosumflata! Ai grija cum vorbesti cu mine m ai inteles? Oh stai nu ti am complimentat hainele!!! A venit taticu de la munca si ti a dat banii pentru hartoage? Spune Bryanna cu un ton de cacat la fel ca fata ei
-Oh , a iesit maica ta de sub plapuma si ti a dat bani de baloane si botox? Am spus eu ridicand o spranceana.. in acel moment s a auzit din spate niste interjectii gen " ooooooo" sau " ti a dat o Bryanna" . S a inrosit si a plecat .
Doamne stiu ca poate am fost rea la faza asta dar si a meritat o
A inceput festivitatea de inceput de an scolar si mai aveam putin si ma dadeam cu capu de pereti la cat vorbea femeia aia. INCHIDE GURA ODATA SI HAI ACASAAAA imi venea sa tip dar m am abtinut.

DUPA ORE**
Merg in fuga pentru ca deabea asteptam sa ajung acasa sa ma uit la seriale dar din neatentie intru cu capul intr un piept tare si imi scap geanta si telefonul pe jos. Era Harry..
-Uita te pe unde mergi tocilaro!
-In loc sa fii nesimtit ca toti ceilalti mai bine m ai ajuta sa mi strang lucrurile de pe jos. Spun eu nervoasa cu degetul spre el.
-In visele tale mami!
- Cum mi ai spus? Sa nu indraznesti sa mi te adresezi asa . M ai inteles? Pe fata lui a aparut un ranjet , sunt putin speriata avand in vedere ca nimeni nu a mai ridicat tonul vreodata la el
- Tu ai tupeu nu gluma! ma ia de solduri si ma tranteste de usa masinii lui. Ai grija cum vorbesti cu mine printeso , imi pot arata si cealalta latura rea , dar nu cred ca este cazul ptr ca tu esti fata ascultatoare si ma vei asculta nu?
- In visele tale! Acum ia ti labele de pe mine. ii spun ridicandu ma si atingandu i urechea cu buzele mele.
- Ne mai vedem printeso! pleaca dandu mi drumul.

Am ajuns acasa.. Parintii mei nu sunt ca de obicei acasa . Ma duc in camera mea , fac un dus si ma imbrac in niste haine mai comode

M am pus in pat , mi am luat laptop ul si telefonul vrand sa ma uit la seriale

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M am pus in pat , mi am luat laptop ul si telefonul vrand sa ma uit la seriale. Deschid sertarul de la comodina unde mereu tin dulciuri. SERTARUL ALA E RAIUL. Mereu este plin. Cotrobai si observ ca este gol. Nu pot sa creed.. M am dus jos si am cotrobait prin toate dulapurile . Nicio ciocolata.. NIMIC
A trebuit sa ma duc la magazin dar nu aveam niciun chef sa ma imbrac din nou asa ca m am dus imbracata asa.
Am parcat masina si am intrat in magazin. Mi am umplut caruciorul cu ciocolata si jeleuri . M am dus la casa si am platit. Dupa ce am iesit , il vad pe Harry sarutandu se cu o fata rezemata de masina lui. Am un sentiment ciudat in stomac. Poate fi asta...gelozie?
Ce ? Nuu! Probabil mi e foame. Plec repede vrand sa ajung la masina mea cand Harry se desparte din sarut si se indreapta spre mine. Ma ia de solduri si isi lipeste buzele de urechea mea spunand:
- Ce faci frumoaso? spune atingandu mi coapsele cu mana lui ( ce mi as fi dorit sa ma schimb avand in vedere cat de scurti sunt pantalonii astia)
- Nu e treaba ta ! spun si ii indepartez mainele. El incearca sa ma sarute dar eu ii pun degetul pe buze si ii spun : Mai incearca..
- Uau , nu am mai vazut fete care sa imi refuze sarutul. spune el cu un ranjet pe fata
- Fetele alea ori sunt oarbe ori drogate
- De ce spui asta?
- God, ce idiot esti! Te freci de una langa masina ta dupa vii la mine si speri sa te las sa faci acelaci lucru? NICI GAND Acum daca ma scuzi ma asteapta serialele. Plec intrand in masina si iesind din parcare.

Cand ajung acasa ma apuc de seriale si de mancat. Nu dureaza mult ca adorm cu laptop ul si ambalajele in brate.

O dragilor! Asta este o noua carte . Sper sa va placa muult . Sa mi puneti intrebari si sugestii si "next " daca vreti continuare
Love you all

Queen Mia 👑 (FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum