TWO GRİL

26 0 0
                                    

  Alexsandra Miyke

1 numaralı masa beni bugün bildiğiniz öldürdü.Aslında her gün öyle bide onun çok yakışıklı bir arkadaşı var adı Liam fakat bir sorunda var.Çocuk çok ünlü yani benim gibi paçoz tavukçuya bakçak değil ya.Ah bide psikopat Zayn var yada benim psikopatım.Çok iğrençlikleri var anlatmama gerek yok zamanla anlarsınız.Tabi şu 1 numaralı masa Zayn oluyor bilerek yapıyor.Kendide yemiyor yanındaki arkadaşına veriyor o yiyor.Niall Horandan bahsediyorum.Bay Bob yine bağırdı.”Alex 1 numaralı masa” dedi.”Burada çalışan tek eleman ben değilim başka ları ilgilensin” Bob ya gidersin ya kovulursun bakışı attı. Lanet olsun ben ne çektim bu Zayn den.Patenlerimler mi 1 numaralı masaya sürdüm.”Evet” dedim.”Uu bebeğim sert çıkışınca çok tatlı oluyorsun” dedi Zayn.”Ya bak olum derdin ne senin yeter bari çalışırken rahat bırak” dedim yine sert çıkışarak.”Ama yine tatlı oldun bebeğim” dedi Zayn.”Ya s-“ sözümü Niall böldü.”Tamam Zayn bugün yeterince uğraştın kızla” dedi.Nefes aldım ve “Evet ne istiyon” dedim Zayn e.”Seni” dedi tısladı.”Off işimiz var senle off Niall şu öküze bir şey söyle lütfen onun yüzünden işimden olucam ya” dedim ve of ladım.”Tamam bi bardak ***** içkisinden” dedi.”Ya off içki satmıyoruz off anlamıyor musun her geldiğinde diyosun bunu” dedim yine of layarak.”Tamam ayran getir” dedi.Göt ne olucak.O sırada buraya yeni eleman geldiğini fark ettim.Şu anda gidip tanışmayı isterdim fakat şu gerizekalı öküz Malikle uğraşıyorum hemen ordan ayrılıp dolaptan ayran çıkartım Ve hemen gidip Zayn in önüne koydum sertçe o sırada kolumu kavradı ve o anda kucağına düşmemi sağladı.”Napıyosun be pis sapık” dedim ve onun kucağından kalktım ve o sıra onların bir arkadaşı olan Liam geldi.Bence aralarında en yakışıklısı o şu gözler kaslar kaşlar kirpikler.Jack geldi bide lanet olsun ben bunları haketçek ne yaptım.Bu arada Jack benim sevgilim oluyor.Evet baya bi tatlı aşkım benim ya.Jack yanıma geldi ve beni belimden tutup dudaklarımdan öpçekken Zayn Jack i yere düşürdü ve beni öptü.Ne çektim ya Jack ayağa kalkıp Zayn e vurdu Sonra Zayn ona Sonra araya Liam girdi.Sonra Bob Sonra Bob da dayak yedi ben dayak yemedim zaa filan xd Neyse işin şakası Jack in yüzü mahvolmuştu.

***

“Dün ne olay olmuş ama ya” dedi Emly yanındaki arkadaşı Cale ye.”Ay evet ya Zayn Malik bir kız için kavga etmiş ama kızın kim olduğu belli değil zaten bide Harry Styles bu okula gelcekmiş arkadaşlarıyla beraber” dedi Cale.Emly bu lafı duyunca çığlık attı.Umarım sesi kısılır.Bu arada Okula Kırmızı çook cool bir araba geldi bilin bakalım içinden kim çıktı .s.s.s

Zayn.Bu arada Cale ve Emly okulun en popiler ve en dedikoducu kızlarıdır.Evet onları dinledim.

  ***

Sınıfta her zaman ki yerime oturdum her zamanki gibi yanım boş çünkü hep en arkada oturum.Bu sefer yanıma biri oturdu bu kişi Helen miydi evet evet o bizim Nandostan.Hadi diyelim benim üvey ailem bu okulu bana buldu da Helen de çalışan biri yani az bir maaş yani bizim maaşımız bu okulun aylığı kadar.Aman banane belki brus kazanmıştır.”Şey oturabilirim deme” dedi Helen “Evet tabi ki” dedim o sırada sınıfa biri girdi.Herkez hayranlıkla bakıyordu…

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 12, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TWO GRİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin