7) Maybe a new chance

212 11 1
                                    

Donderdag. Ik wandel het schoolplein op en meteen komt Allison naar me toe. Ze omhelst me, waardoor ik toch een kleine glimlach krijg. “Het is zo erg voor je, ik wou dat ik het kon veranderen.” Zegt ze. Ik kijk haar aan en haal mijn schouders op. “Het is nu zo. Ik heb gewoon nooit geluk.” Antwoord ik dan en ga op een bankje zitten. Het is even stil, maar dan zegt ze weer iets. “Je mag mijn kaartje hebben, jij verdiend het.” Ik schud snel mijn hoofd. “Nee, dat moet je niet doen. Echt niet.” Ik bijt zacht op mijn onderlip en kijk haar aan.

Net op het moment dat ik nog iets wou zeggen komt er een ander meisje naar ons toe. “Hello, ik ben Louisa.” Zegt ze. Ik glimlach zwak. “Ik zit in de klas van Allison.” Vervolgd ze. “Oh, oke.” Zeg ik dan maar. “Ik heb geweldig nieuws.” Ze neemt een tijdschrift uit haar tas en bladert naar de juiste pagina. Ze toont het aan mij en Allison.

“Maak kans op een Meet&Greet met One Direction.” Leest Allison voor. Ik glimlach en meteen kijkt ze mij aan. “Amy, dit is jou kans. Deze moet je winnen.” Ik knik en lees het artikel helemaal. De persoon die wint mag nog iemand meenemen. Je mag hen dus ontmoeten, mee op de foto gaan, misschien iets vragen en als laatste krijg je ook nog eens kaartjes voor hun concert. Eerste rij. Mijn glimlach word alsmaar groter. “Ik doe zeker mee, maar ik weet niet of het lukt.” Zeg ik en geef het tijdschrift terug. “Nee, hou maar.” Zegt Louisa. “Dankje.” Antwoord ik tegen haar en stop het weg in mijn tas. Als ik deze wedstrijd niet win, dan geef ik het op.

Na school loop ik meteen naar huis. Aangekomen ga ik zo snel mogelijk naar mijn kamer en plof neer op me bed. Dan neem ik het tijdschrift weer uit mijn tas en blader naar de juiste pagina. Ik begin te lezen. Ik moet dus een filmpje maken waar in komt dat ik een grote fan ben. Hm, dat moet toch lukken. Maar wat zal ik zeggen? Ik kijk rond in me kamer. Dus misschien eerst mezelf voorstellen en dan wat dingen tonen zoals mijn posters en de cd’s die ik heb. Klinkt al goed. Ik neem mijn camera en zet die ergens neer waarna ik hem aanzet. Ik ga op het bed zitten.

“Hello, mijn naam is Amy Parker en ik ben een 18 jarig meisje die in Londen woont. Mijn hobby’s zijn dansen, zingen en plezier maken. Ik ben een grote fan van One Direction. Waarom? Gewoon omdat ze zichzelf blijven, ook al zijn ze beroemd. Het zijn 5 normale jongens die mijn hart hebben gestolen. Een echte favoriet heb ik niet want ze zijn allemaal even leuk.” Begin ik met zeggen en haal ondertussen een hand door mijn blonde haren.

Ik kijk rond in mijn kamer en richt mijn blik dan weer op de camera. “Ik heb niet zoveel posters, maar dat maakt voor mij niks uit. Ik weet van mezelf dat ik een echte fan ben. Als ze nou alle vijf single zijn of niet, dat is niet erg. Zolang ze maar gelukkig zijn, dan ben ik dat ook."

" Ik heb ze nog nooit gezien of ontmoet. Onlangs was er een kaartenverkoop, maar ik was te laat. Ik huilde veel en wou opgeven, maar dat mag niet. Ik blijf doorzetten tot ik ze ooit eens zie. Ook al is het maar voor kort. Mijn droom is dan ook om gewoon met ze te praten. Dat zou geweldig zijn.” Vervolg ik dan en toon dan nog wat spulletjes die ik heb liggen.

Als ik klaar ben druk ik op stop en bekijk dan het filmpje eens helemaal. Ik vind dat het wel goed gelukt is. Straks stuur ik het op. Ik zet de camera ergens neer en leg me dan neer op mijn bed. Ik zucht.

Hopelijk vond je deze goed :) Stem of reageer !

♥ Loveyou xx

Love at first sight ( Dutch )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu