SAPIK

12 3 2
                                    

SAPIK❎

"Az kaldı ❤"

Bu çocuk ne yapmaya çalışıyordu? Sapık!!! Kafayı bana takmış.
Neye az kalmıştı?

"Burçak!"


Hocanın seslenmesi ile telaşla telefon elimden kayıp, yere düştü. Sınıftan kahkahalar yükselirken, sinirle konuştum.

"Söyleyin de bende güleyim!"dedim sinirle.Esra birden ağzını açıp konuşma cesaretinde bulundu.

"Aaa Burçak.Komik olanın sen olduğunu anlamaman ne acı verici!"dedi alayla sırıtarak.

"Ama Esracığım; bu cesarette bulunman beni mutlu etti doğrusu.
Bende diyordum ki:  'Canım birilerini dövmek istiyor.Acaba kimi dövsem?' " dedim ve bana sinirle bakan Esra'ya ağzımı oynatarak şunları dedim:

'Şanslı sürtük seni!' dedim ve sırıttım.Çıkışta hareketli bir olay olacak desenize.Şu kızın benimle uğraşması akıl almaz olmuştu.

Amanın.!. Unuttum kendimi size tanıtmayı.Ben Burçak Evren.
Namıdeğer Mert Evren'in ve Sıla Evren'in biricik kızları.Babam ünlü iş adamıdır.Bir dediğimi iki etmez.Annem ise ünlü modacıdır. Kıyafetlerim ve bu kadar bakımlı, güzel olmam ona bağlı belki de.

Şu an lise sondayım.Okulum Özel Üsmen Koleji.Dediğim gibi el bebek, gül bebek yaşıyorum.Ama şu okulda iki sıkıntım var:

1-Esra Boz

2-Bora ÜSMEN

Bora'nın beni sevdiği söylentileri var.Ve en büyük düşmanım ise Bora'ya aşık bir Esra.

Bora fazlasıyla lider bir özelliğe sahip.Onun bence buzdan bir kalbi var.Ve benim için eriyeceğini hiç zannetmiyorum.O soğukkanlı,okulun sahibi ve 20 yaşında.İki senedir son sınıfta.
Neden kimse bilmiyor.Salak mıdır nedir? Kısacası o kızlarla gününü gün eden bir Playboy.Okulun boş dedikoduları benim umrumda olmuyor şahsen.O dedikoduyu umursamayan tek ben değilim ama.O korkutucu Bora'da umursamazca davranıyor.Bu çocuğa kafa tutan salaktır bence.

Sınıf kapısı iki kere tıklatıldı. Herkes merakla kapıya bakarken ben telefonuma gelen mesajlara bakıyordum.

Hocanın "Gir!" dediğini duydum ama Chanel'e gelen %50 indirim
daha çok dikkatimi çekmişti.

"Selam!Ben Arda.Yeni öğrenciyim." Ama...Ama bu ses! Kafamı aniden kaldırdım.Bana bakan gözlerle birleşti gözlerim.Lanet girsin!Pis Sapıkkk!!!

"Tamam boş bir yere geçebilirsin Ardacığım." dedi kibar hocamız.
Sınıfta iki yer boştu.

1-Benim yanım

2-Bora Üsmen'in yanı

Hadi tahmin edin!Sizce SAPIK nereye oturur?Ah... Arda'nın bana doğru adım atmaya başlaması ile zekiliğimi konuşturup toplu olan çantamı ve telefonumu elime aldım.Bana yaklaşan adımlar ile heyecanla diğer boş olan sıraya geçtim.İki seçeneğim vardı:

1-Sapığım ile oturmak

2-En son oturmak isteyeceğim kişiyle oturmak

Bu durumda siz ne yapardınız?Bana o anlık ikincisi cazip geldi.
Kusura bakmayın ama sapık bir çocukla oturamazdım.ASLA!!!

Sınıftaki herkes bana bakıyordu ama bir bakış dikkatimi çekti.
Esra!!!Şu Bora'nın takıntısı ve benim düşmanım olan Esra! Sınıfta fısıldaşmalardan dolayı olan uğultu hocayı çıldırttı.

SANKİ BUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin