kavga

28 2 0
                                    

  Richard,yavaşça yerinden doğruldu.pencereye doğru ilerledi.Güneş nerdeyse batmak üzreydi.

   ''Ben kasabayı keşfe çıkıyorum Jhon''

   ''Emin misin?''

     ''Elbette'',''pekala''...Rich şapkasını çıkarak selam verdikten sonra kapıya yöneldi...

    ''iyi şanslar Rich...''

     ***

  Rich hızlı adımlarala kasabaya doğru ilerledi, bu kasabada onu çeken şeyler vardı,hissedebiliyordu. Kasabanın içi bomboştu...hiçbir yaşam belirtisi yoktu..yakınlardaki bir Saloon* dan kahkaha sesleri geldi.Rich merakla saloon'a baktı ve vakit kaybetmeden içeri girdi.yaylı kapı tiz bir gıcırtıyla açıldı.Kovboy şapkası ve arkasından vuran güneş yüzünden Rich'in yüzü tam seçilmiyordu..

  Tezgahın yanıdaki adamlar keyifli keyifli konuşurken gelen sesle birlikte kapıya döndüler.Zayıf , kısa ve çirkin olan barmen, iri yarı ve daha çirkin olan adama Rich'i işaret etti.İri adam  Rich'e soran gözlerle baktı.Rich bu koca adamdan korkmuştu.''sadece bir bira içeceğim''.İri adamın düşmanca bakışlarına maaruz kalan Rich kaçmak için en uygun olan yere yani hemen yaylı kapını yanındaki masaya oturdu.İri adam söylene söylene cılız barmenden bir bira istedi.Cılız adam elindeki bardağı tezgaha bırakarak arkadaki raftan bir bira açtı ve bardağa doldurdu.İri adam sallanarak Rich'in yanına geldi.Bira yolda neredeyse yarılanmıştı.Kalan birayı Rich'in önene fırlattı.Bira Rich'in üstüne döküldü.İki adam kısa süreliğine bakışıp gülüştüler.

    Rich  daha fazla dayanamayıp ayağa fırladı.

     ''Bu kadarı da yeter!!''deyip bardağı elinin tersiyle itti.Bardak yere düşünce parçalandı,birkaç dakika sedece bardaktan geriye kalanın yerde yuvarlanma sesi duyuldu.Bir süre sonra  iri adam tek kaşını kaldırarak Rich'e baktı.

     ''Ne dedin sen??'' diye gürledi.Rick adamla burun buruna gelerek tekrak etti.

     ''Dedim ki 'BU KADARIDA YETER!!'''bunu duyan iri adam elini yumruk yapıp Rich'in çenesine geçirdi. Rich bu kuvvetle sloon kapısından dışarı, çamurun içine düştü.

     Rich ağzındaki kanı silerek doğruldu.Üstü yapış yapış çamur olmuştu.Sol eliyle yeleğini düzeltti.Sağ elini yumruk yapıp kapıdan yeni çıkan iri adamın yanağına geçirdi.İri adam bu yumruktan etkilenmemişti.Kafası yana bile kamamıştı.Elini öne uzattığı gibi Rich'i boynundan yakaladı.Tek eliyle Rich'i havaya kaldırdı.İri adamla boyları eşit olunca Rich'in gözüne bir madalyon takıldı.Çok hoş ve büyük bir altın madalyon.Rich böyle irikıyım bir adamın böyle estetik bir zevki olduğuna inanamıyordu.O sırada arkadaki cılız adamı farketti aynı madalyon o  adamda da vardı. Rich'in dikkati dağılırken iri adam bir kafa atarak Rich'i savurdu.

    Rich bilincini kaybetmiş bir şekilde yerde yatarken iki adam boyunlarındaki madalyonu çıkarıp çirkin birer trole dönüştüler ve saloon'un karşısındaki bankaya girdiler.

 *** 

  Rich akşam saatlerinde uyandı.Yıldızlar gecenin karanlığında parıldıyordu.Yerde yatmaktan beli ağrımıştı ancak kalkacak gücüde kendinde bulamamıştı.Güç bela tek kolunun üstünde kalkarak doğruldu.Ağzında biriken kanı yere tükürdü ve burnundan akan kanı elini tersiyle sildi bunu yaparken canı yanmıştı.Burnunun kemerini sıktı 'büyük ihtimalle kırıldı' diye düşündü.Sabah sıcaktan kızaran kum şimdi ise soğuktan bir buz kalıbına dönmüştü.Dizlerinden destek alarak doğruldu.Bir iki sendelemeden sonra ayağa kalkıp Jhon'un evine doğru ilerledi.

   ***

    Jhon onu verendadaki sallanan sandalyesinde bekliyordu.Rich'i yalpalayarak geldiğini görünce küçük bir kahkaha attı ve ayağa kalktı.

    ''Demek bizimkilerle tanıştın ha?''...Rich acıyan çene kemiğini tutarak cevap verdi.

    ''Ya,ne demezsin?hatta benim için bir gösteri bile hazırlamışlar...'''Jhon gülerek içeri girdi,tentürdiyot ve pamuk getirdi.

    Rich sandalyeye oturunca yaralarını temizledi.

 ''Trollerle kavga etmek zaten zordur bence iyi dayandın...''Rich trol lafını duyunca gözlerini sonuna kadar açtı.

    ''Ne trol mu?!!''

     ''Elbette yoksa nasıl bu kadar güçlü olacaklar''Rich yaralarını sardıktan sonra düşünmeye başladı. Bu trollerin burda işi ne?

    Jhon içerden getirdiği piposunu yaktı ve sallana sandalyesinde bir ileri bir geri sallanmaya başladı.

     ''Onu özlüyor musun?''.Birden Rich vücudundaki bütün kanın çekildiğini hissetti.Bahsettiği kişi eşiydi...eski eşi...

     ''Bazen..ama benden çok George'un ihtiyacı var ona...yani bir anne olmadan nasıl büyüyebilir ki... peki ya sen...yedinci evlilikten sonra devamı gelir mi sence'' dedi yarım bir gülümsemeyle...

     ''Sanmam Rich...Martha'dan sonra bir daha olmaz....dersimi aldım ben''diyip gülmeye başladı. Rich ise sadece gülümsemeyle cevap verdi...

       Birden Jhon ayağa kalktı''artık yatma vakti kovboy..iyi geceler...'' deyip Rich'e bir battaniye verdi ve içeri geçti.Rich sandalyenin yanındaki büyük ikili koltuğa uzandı ve yıldızları seyrederek uykuya daldı..

  MERHABA CANOCANLAR...NORMALDE HİKEYENİN BAŞINDA YAZILAN NOTU BEN SONA YAZIYORUM ÖYLEDE ACAİP BR YAZARINIZ VAR:D:D:D(EKŞINA GEL...:P) ÖNCELİKLE OKUMA SAYISINDAN MEMNUN DEĞİLİM....NEDEN OKUYP VOTELAMIYOSUNUZ.AŞKOLSUN..-_- AMA SİZİ ÇOOOOOOOK SEVİYORUM...BU ARADA BİR ERKEĞİ YAZMAK ZORMUŞ ASDFGHJKL...SINAVLARIM BU HAFTA BAŞLIYO HİKAYELERİN YENİ BÖLÜMLERİ GEÇ GELİR.ÜZGÜNÜM:((((ELİMDEN GELDİĞİNCE ÇOK YAZICAM...AMMADA UZATTIN DEDİĞİNİZİ DUYAR GİBİYİM O YÜZDEN NİSA KAÇAR...:pSINIR YOOOOOOOKK:P

    

     

MACERAPERESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin