Konec i začatek něčeho

120 17 19
                                    

Hm..Jak to říct..Ležím mrtvej v rakvi..Ehhh na nic se neptejte všechno tady postupně budu vysvětlovat a popisovat,jak jsem se dostal mrtvej do rakve..

Asi bych měl říct,že i já pomalu nevím,jak se tohle všechno stalo,ale aspoň to všichni zjistíme.

Flashback:

V hlavě Honzy:

Dneska jedu na Utubering do Prahy.Jsem rád,že jsem vstal brzo a stihl jsem si dát řeckou lázeň a udělat ze sebe...noo prostě člověka.

Jedu společně s Radym a Tomášem v Octávce a máme puštěný z mýho mobilu písničky.Zrovna teď začala moje jedna z nejoblíbenějších "Too young".Začnem si to všichni zpívat.Spíš tu písničku hnusit,ale furt jsem tu já,kterej umí zpívat,takže to vlastně dělám pěknější.Prostě jsem jedinej,kdo umí zpívat.

Po 2 hodinách v autě jsme konečně dorazili na místo.

Divím se,ale my jsme tady včas.Je 8:00 a k nám začnout přiřazovat bodygárdy,který nás budou chránit od fanoušků,aby nám něco neudělali.

Všichni bodygardi byli kluci.Spíš skoro všichni byla tam jedna holka,ale fakt pěkná.Budu se modlit aby jsem jí dostal.

Pořadatel:" ....Taak a poslední Honza Macák dostane Ell.Máte asi 20 se seznámit s vašima bodygárdama a oni vám vám ještě řeknou,jak dnešek proběhne.Ještě vám dám program."

Já když jsem slyšel,že dostanu tu pěknou holku,jako bodygárdku v hlavě se mi ukázalo milión možností,jak se s ní seznámit,ale všechny dopadli špatně,tak asi budu používat svůj instinkt.

Ell(aka ta bodygárdka):Ty jsi Honza?
Honza:Jo to jsem já.Jinak těší mě.

Podal jsem jí ruku,ale ona jen na ní koukla a kývla hlavou.Pamatuju si,jak jsem se hned zamiloval do jejích očí.Měla je smaragdové,které tě vtáhly do jinýho světa,když koukly na tebe.

Ell:.....Taaak pochopil jsi to?

Honza:Jo jasně,takže nejdřív půjdem do velký haly a tam.......

Ell:Jo přesně tak divím se,že jsi mě poslouchal.Vůbec jsi na to nevypadal.

Honza:To mi říkají všichni,ale já dokážu poslouchat,ikdyž čumím do blba.

Ell:Hmm..Dobře.

Honza:Kolik ti vlastně je?

Ell:20 a tobě?

Honza:19.Ale v červenci mi bude 20.Se divím,že to nevíš.Většinou všichni vědí,jak se jmenuju,kolik mi je atd.

Ell:Víš já nekoukám na ytb na takový egoisty.

Honza:Ale já nejsem egoista.Spíš většiny ytb scény nejsou egoisti,ale o holkách nemluvím.

Ell:To je jedno stejně mě to nezajímá.Jdem už je čas.

Vůbec jí nechápu,ale vypadá,jak anděl.Musím začít s těma mýma balícíma technikama.

Ell:Budu celý den za tebou chodit,tak prosím tě předemnou se chovej normálně.

Honza:Úplně všude..If you what I mean..

A hodil jsem na ten strašně úchylnej výraz.

Ell:Hahaha...(není to myšleno tím Hahaha ten ironickej smích)ten se ti povedl,ale fakt za tebou na záchody nepolezu.

Honza:Ani když tě tam vtáhnu.

Ell:O tom nikdo nic neříkal..

Hodila taky ten úchylný pohled.

Honza:Hmmm..O tom začnu uvažovat.Teď mimo téma napíseš mi tady na ruku tvoje telefoní číslo a tvůj fb?

Ell:Jo když mi pučíš fixu..

Honza:Jo samozřejmně..Tady jí máš..

605 364 753
Ell Brown

Honza:Děkuju.Ty asi nebudeš odsud?

Ell:Nemáš zaco.Ne nejsem.Narodila jsem se v Londýně,ale pak v 15 jsem se odstěhovala k babičce.Důvod tady říkat nebudu.

Honza:Aha..Dobrý ani říkat nemusíš,když nechceš.

Ell:Seš jedinej kdo mě nenutí to říkat.

Najednou se postavila na špičky a.....

Tak tohle je konec první kapitoly doufám,že se vám líbila,kdyžtak se omlouvám za pravopisný chyby.






Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 11, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Who killed me?!-MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat