kurs

9 3 0
                                    

''Şuheda!''
Diye bağırdı odama hışımla giren annem.Bir af çekip baygın gözlerle basimi kaldırdım
''Efendim?''
O da gözlerini devirip elindeki terligi bana doğru sallayarak konuştu
''Bak hala kalkmıyor.Kızım kalk hazırlan yaa yarın kurs başlıyor!''
Ben elimdeki telefona tekrar bakıp
''Ee başlasın'' diye tekrar ettim umursamadan.Annem yine aynı sinirle odadan çıktı.Ben de tekrar dikkatimi o güzel Iphone 7S plus ' ima  verip söz dizisini izlemeye koyuldum.
#
Son bir  kahkaha atıp konuştum.
"Ay Keşanlı ya!''
Şehadet odaya girince ona boş boş baktım. Şehadet benim ablam.
''Bavulunu hazirladin mi?'!
Sınırlı bir bakış atıp
'Niye herkes bunu soruyor?'
O
''Kalk ve hazırlan!''
''Tamam!''
Yatagimin altından bavulumu çıkarıp fermuarını açtım.Dolabın kapağını sonuna kadar açıp kırmızı mor, mavi siyah, bordo, haki yeşili yani tüm elbiselerimi bavula koydum.Daha sonra esarplarimi...Mor mavi bordo..
Daha sonra bovulun küçük bölümüne dis fırçası ve macunu tarak şampuan tırnak makasini koydum...
#.
Iğnemi esarba zorla tuturup aynada son kez kendime baktım. Mor eşarp olmuştu.Gözlüğün camlarını silip gözlerime ilistirdim.2.25 derecede miyop olduğum için gözlük takmazsam bir nevi kör oluyorum.Şimdi kursa gitmek için hazırdım.Tabii G.antep ten Adana ya gitmek tam 3 saat sürüyordu  beni ve ablami babam arabayla goturecekti.
#
Kitabın son satırlarını okurken gözlerim doldu ya.Okuyanlar bilir Senden Önce Ben kitabının son satırlarını..Babam olmasa şimdi sumuklerim sol kolumda yerlerini alırdı ya neyse..
''Will sen tam bir gerizekalının tekisin!'' Diye soylendim babam duymadı ama Şehadet duydu
''efendim?'
Tekrar burnumu çekerken kitabı gösterdim.Burukca gülümsedi çünkü bu kitabı bana o önermişti.
''Çok acı!'' Diye fısıldadı o da..Başımı salladim çünkü konuşursam sesim titreyecekti biliyorum.Biraz kafamı dağıtmak için instagrama girip caps falan okumaya başladım.
#
Şimdi size kursu anlatmak istiyorum.
Kurs biz evimizde hissederim diye tam bir ev gibi..Her yer haliyla döşenmiş ve yemekler topluca yeniyor.Bir de ben hala liseye devam ediyorum.Hem beşeri ilim hemde islami ilimleri öğrenmek için buradayım.Ardiye dediğimiz odaya girip boynuma atlayan Ruveyda ya bende aynı özlemle sarildim.Ozlemistim eşek sipasini.
Ruveyda benim en yakın arkadaşım ve bizim hikayemiz yeni başlıyor...
Selamun aleykum müslümanlar.Bugün ramazan ayının ikinci günü..Hepimizin ramazan ayı mübarek olsun..
28.05.2017

ŞÜHEDA -islami-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin