Floarea magica

11 0 0
                                    

(A fost o data ca niciodata o batrana care avea un fiu. Aceasta la moartea sa ia dat fiului sau o harta care ducea spre o floare magica si i-a spus ca tatal lui a murit cautand-o. 

    Baiatul cu lacrimi in ochi ii ia harta din mana  si o ia in brate pe batranica, ea adormind pentru tot deauna. Dupa multe zile in care baiatul a studiat de mai multe ori harta si-a dat seama ce trebuia sa faca. Si-a luat rucsacul cu tot ce ii trebuia si s-a dus spre  primul loc indicat pe harta. Acesta fiind un rau. El era magica pentru ca putea sa vorbeasca, acesta i-a spus ca la ctiva metrii distanta se afla un pod, baiatul se duca trei metrii in dreapta sa si trece cu grija podul. Al doilea loc indicat pe harta, acesta a trecut foarte greu peste vartejul care  a fost provocat de praful imprastiat de vant iar al treilea loc indicat pe harta a  fost o prapastie, acesta se uita inca o data pe harata a poi se arunca in prapastie. Imediat ce a dat de pamant baiatul a dat de un bolovan auriu. Baiatul incearca sa se apropie de el dar ceata ii statea in cale. Imediat ce a ajuns la ea a atins-o si acesta s-a spart din ea ramanand decat o floare albastra.

-Cum te numesti dragul  meu? intreaba floarea.

-Laur!

-Cu ce ganduri ai vent la mine scumpete?

-Am auzit ca indeplinesti dorinte!

-Da, ai decat trei, acum spune!


-Prima este ca parintii mei sa fie iar tineri, sa ma duci acasa si sa fiu dinou mic!

-Asa sa fie, draga!

Spune si in secunda doi Laur era acasa impreuna cu parintii sai)



-Bunicule, este adevarat ceea ce tocmai mi-ai spus?

-Desigur, floarea si in ziua de azi se afla acolo indeplinind dorinte.



                                                                     (Poezie)


   Floarea magica,

   O data,

   Bucuroasa, nu mai spun,

   Vesnica ea este,

 Fermecata nu stiu cum,

  Dorintele ce i le spui

  Imediat le indeplineste

  Fericit i multumeste

  Cu mult drag

  O pretuieste.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 28, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

povesti si poeziiWhere stories live. Discover now