Ryo- normální
Kenzo- tučný"Hej! Nechte mě! Prosím já chci jen domu!" Slzy mi začnou stékat po tváři, jsem slaboch. "Ne.. ještě máme před sebou spousty práce. Budeš pikat za hříchy svého otce. "Ne prosím... Já.. kdyť jsem ho ani neznal....!" "Keiji, přestaň." Muž kterého nazvali Keiji si zpět natáhne kalhoty. "Doveď ho ke mně do pokoje." "Ale pane!" "Stop, poslechni mě, nebo budeš další!" Kluk zhruba v mém věku se na mě chladně usměje, pote mě udeří něčím kovovým do hlavy, vše zčerná.
Opět se jako vždy v posledních dnech probudím z noční můry, vždy mi připadá velice živá, jako kdyby se to opravdu dělo, nebo mělo stát. "Sakra!" Zařvu a praštím silou do zdi. Proč se toho už nemůžu zbavit?! Tuhle otázku si kladu neustále , přesto odpověďi se mi stále nedostává. Podívám se na hodiny které ukazují 4:49. Nemá cenu již usínat, proto se dívám do zdi než nadejde čas vsát a odejít do školy. Před školou pokuřuje skupinka mezi které patří i moji dva spolužáci, Natali a Kenzo. "Hej! Ryo! Máš ten úkol?" Rozeběhne se za mnou zrovna Kenzo. "Jo... No.. ano.. tady!" Zakoktám. Pravidelně mu dělám úkoly, nevadí mi to. "Díky..." Chce odejít zpět za ostatními, ale uprostřed pohybu se zastaví. "Hele.. Ryo... Nechtěl by jsi s námi někdy vyrazit?" Je mi jasné, že se ptá jen z lítosti. "Ne, já mám teďka nějak moc práce." "Ale no tak... Víš co? Přijď dneska večer ke mně, bude tam menší party. Ne, neberu jako odpověď." Pozve mě a odejde. To jako vážně? Co mám teď asi dělat? No... Myslím že mi nezbývá nic jiného než tam opravdu dorazit. Škola dneska ubíhá až moc rychle na můj vkus, celou dobu přemýšlím o té večerní párty. Po škole mám ještě par aktivit, takže když se dostanu domu, je již okolo osmé., Převléknu se a vyrazím, kolena se mi nervozitou třesou.
"Tak jo, beru." Právě jsem se vsadil s jedním klukem že donutím Rya aby se se mnou vyspal. "Kolik na to budu mít času?" "Na čase nezáleží, hlavní je že se s ním vyspíš.." Zasměje se ten kluk, myslím že se jmenuje Keiji. "Co dostanu za to že to udělám?" "Myslím že toto jsme si již vyjasnili." Absolutně nevím o čem mluví ale díky tomu že jsem již v lehce pod vlivem prostě mu to odkývám.
ČTEŠ
Good Boy 15+
RandomBoy x Boy Nevěděl že se stane tohle... Celou dobu si to zapíral, přesto je právě tady a snaží se pokazit si život... Znova. Co na to on řekne, nechá ho samotného jako to on udělal jemu? Byla by to dobrá odplata za to jak mu ublížil. Warning: V...