Da mamma hadde satt meg av ved arenaen var det nesten ingen folk der å se. Jeg bare gikk inn og så meg rundt. Det stod noen vakter ved inngangen inn til konserten. Den ene vakten så meg og vinket meg bort til seg. Jeg gikk sakte bort. "Hei. Du er litt tidlig ute men det gjør ingenting. Du kan bare få billetten din registrert."sa han. "Ok. Men hva er det jeg skal gjøre etter det?" "Nja siden du er en av de ti første så kan du sikkert få møte guttene du er så stor fan av før konserten" "Er du seriøs nå??" "Selfølgelig er jeg seriøs jeg ser jo att du er en stor fan. Hva heter du foresten?" "Jeg heter Vannessa." "Vannessa jeg er livvakten til gutta i Norge og guide og sjåføren deres etter konserten. Kan jeg få se billetten din så skal vi se om vi finner dem?!" Hva i H! Jeg skulle møte gutta før og etter konserten!!! Det hadde jeg aldri trudd. Og nå kunne jeg endelig ta på dem og se att de virkelig fantest!!! " Her har du billetten min" jeg ga den til ham og han registrerte den. "Kom nå går vi. Dette er egentlig sjeldent jeg gjør fordi de fleste fans ville bare ha frika helt ut når jeg s att du skulle få møte gutta. Men du så ut som om du klarte deg veldig bra må jeg si."
Vi gikk inn i en korridor og gjennom flere ganger før vi stoppet foran en dør der det sto. "Dressing room" "De er sikkert her inne. Bare vent her ute og ikke gå noen andre steder. Jeg skal bare inn og si ifra att det kommer noen" han gikk inn og jeg stod bare og lyttet utenfor.
"Hi Niall. Were are all the other boys?" "Well Harry is taking a shower and Zayn is fixing his hair... Liam and Louis are finding som food." "Is it okay that a girl named Vannessa comes in here and talks with you?" "Do you mean a fan is coming inside here? Well okay if she is cute...." " Niall I think you will like her, she is cute and i hope you also think she is sweet. "You are always full of suprises Jhonn" " I know but I think you will like this girl more than all those others..." " What was her name again?" "Vannessa, now i go outside and find her for ya!" Altså...jeg var nesten i sjokk men klarte å holde meg selv i sjakk. Dette her skulle jeg klare. Niall var jo egentlig bare en helt vanlig person...men han hadde det store talentet!!! Da kom Jhonn livvakten ut os sa. " Han gleder seg til å se deg og prøv å ikke vêr så alt for fansete. Du vet gal og spør om å ta mange bilder autograf osv. Lykke til Vannessa jeg kommer å henter deg om ca en halv time før konserten starter og så kan jeg følge deg personlig til plassen hvor du skal sitte. Det var på første rad 1b var det ikke?" "Ja jeg tror det ja." Han opnet døren for meg og jeg gikk inn.
Der satt Niall og holdt på med på med mobilen sin men han la den vekk med en gang jeg kom in og røyste seg. "Hi Vannessa. Nice to meet you." "Hi Niall. Nice to meet you to!" Sa jeg litt sjenert. Han kom bort til meg. "What do you want to do?" "Ehmm...I don't know" "We can talk of you want? Beacuse i want to now more abote you!" "Oh...okay let's talk then." Okay jeg var egentlig bare glad att han livvakten hadde fått meg inn hit. Jeg var litt nervøs om hva han kom til å spørre om men ingen tid til å tenke fordi her kom det første spørsmålet...
"Maby we shold sitt down, come here Vannessa" han tok meg i armen og drog meg forsiktig bort til sofaen han hadde sittet i da jeg hadde kommet inn døren.
"How old are you? And when do you have birthday?"
"I'm eighteen years old today. So my birthday is today"
"Oh...HAPPY BIRTHDAY VANNESSA. I didn't know that. So this was your birthday present?"
"Yes it was. I didn't blive it before i saw the ticet!"
"I don't have any thing for you...or wait here. Zayn can you please come here?"
"What is it Niall?"ropte Zayn bak en av de fem dørene.
"Just come here. And be fast!"
"Ok ok I'll come." Døren lengst til høyre opnet seg og Zayn kom ut.
"What is she doing here?"
"Well you can ask Jhonn. And "she" is Vannessa a very cute girl. I want you to sit here Zayn and talk to her wile i go to the shop!"
"Okay...but don't use too much time in the shop!" Niall tok på seg jakken og gikk.
Jeg og Zayn kom egentlig ganske godt overens. Bare att han satt og tekstet hele tiden. Han spurte meg ut hva slags skostørrelse jeg hadde og hva favoritt fargen min var. Bare helt randomme ting egentlig. Tilslutt tok samtalen slutt på telefonen tror jeg fordi han la den fra seg. Og da var det ikke akkurat så mye å snakke om. Jeg spurte om han og Perrie hadde det bra og de hadde de visst. De skulle kanskje ta seg en ferie til Hawaii for å komme litt vekk fra fansen. "You just get crazy of it some times" sa han og vi lo.
Han fortalte noen vitser og da Niall kom brasende inn så du på ansiktsutrykket at han var forvirret.
"What is so funny.?"spurte han
"Well i told her some jokes which i found on Internett."
"Ok Zayn now you can go back to the batroom and make your hair beatiful as always you know..."
"This is for you Vannessa."sa han og ga meg en myk pakke to hare pakker og en som var myk har. Jeg satte meg ned på sofaen og opnet den minste pakken først.
"WoOw Niall this is so beatiful thank you!"
Da jeg hadde opnet alle de andre pakkene var jeg helt sjokkert over hva jeg hadde fått. I den myke pakken var det en grønn kjole akkurat i min størrelse og i favoritt fargen min! I den første harde pakken var det et smykke som macet kjolen. I den andre harde pakken var det et par høyhælte sko som også macet kjolen og di var i favoritt fargen min. Og i den siste pakken var det en gjennomsiktig strømpebokse som du kunne bruke opptil ti ganger uten att den kunne li ødelagt.
"Niall this is just so beatiful!! How did you know gren was my favorite color?"
"Well Zayn texted it too me. You know...all the questions he asked you!"
"Now i know why he texted!"
"But Vannessa i have some thing more for you! And i want you to wear it on the concert! Here open those packages." Han ga meg noen flere pakker.
Jeg var helt ny for å si det sånn. Di klærne kunne di fleste jentene bare drømme om...det så kanskje ikke så veldig dyrt ut men han sa att de var av beste merke og att da er det ikke alltid like billig. Alt machet fra topp til tå. En kul caps. En hettegenser til mange mange dollar. Skinn jeans som sikkert var skikkelig dyre i også! Og snickers til sko. Og alt dette machet helt perfekt. Og det var skikkelig kult!!
" Niall i don't know what to say. This is more than....THANK YOU VERY VERY VERY MUCH Niall!"
"Vannessa it was nothing i hope you like it" sa han og ga meg en stor klem.
"Go inside my dressingroom and take the clothes on you. I wanna see it while you wear it!"
Jeg har ikke mer inspirasjon i dag....håper det kommer tilbake i morgen.Elsker ALLE som leser denne fanfictionen. Bare gi meg tilbakemeldinger om det du syntest. Og kanskje du har noen tips til hva som kommer til å skje?? Kanskje jeg bruker din idee!
-nynkespo
YOU ARE READING
Mer Enn Venn?? (One Direction fanfiction)
FanfictionVannessa får sin drøm oppfylt og får dra på One Direction konsert. Hun møter Niall en gang til og han ber henne ut...HVA SKJER??