yaz tatili bitti ve okulun ilk günüydü. okullar açıldıgı içinçok mutluydum okulun ilk günü bitti ve eve geldim her zamanki gibigene ödevlerimi erkenden bitirdim ve aşağıya inip mahalledeki arkadaşlarımla fubol oynadım o ilk gün çok iyi geçti sonra bir geziye gittik okulca bu gezi müze gezisiydi ve çok degişik ve eski tarihi şeyler ögrenmiştim. ve öğrendiklerimi anneme ve ablalrıma söyledim onlarda aferim dediler okula dönünce ögretmen müze ile ilgili birkaç soru sordu ve bizde cevapladık. o gün futbol oynarken yere düştüm ve ögretmenim de bana pansuman yaptı ögretmenim:
-şimdi nasıl oldu yaran
-iyi oldu ögretmenim. yagız:
-geçmiş olsun azad dedi
- teşekkürler yağız dedim ve sırama geçtim ve bir müddet sonra zil çaldı ve eve gittik annem oğlum bugün okulun nasıl geçti dedi ve bende çok eglenceli ve güzel geçti annecigim dedim ve ödevime başlayıp bitirdim sonra biraz atıştırdım ve aşyagıya inip oyun oynadım. sonra biraz kitap okuyup yattım. ve bir hikaye yazmaya karar verdim sonra hemen bu hikayeye başladım ve bitirdim bu hikayeyi önce ögretmenime sonra arkadaşlarıma okudum ve çok beğendiler. sonra eve gidince anneme ve ablalarıma okudum ve hepsi bir anda 5 yıldız 10puan dediler. çok mutlu oldum ve teşşekkür ederim dedim ve oyun oynayıp birazda televizyon izledim.sonra uyudum rüyamda çok güzel bir köpek gördüm ve bu kopek gerçek hayatımdada karşıma çıktı şimdi siz bu köpeğin adını merak ettiniz dimi adı sakızdı ve çok güzel bir köpekti keşke sizlere de göstere bilsem ve oynata bilsem aa artık hikayenin sonuna yaklaşmışız neyse olsun zaten benimde elim yorulmuştu neyse bir dahaki hikayemde görüşürüz ve benim hikayemi begenip yorum atıp ve beni takip etmeyi unutmayın sizleri seviyorum....