Læs beskrivelsen først
Maja Synsvinkel
Vi stiger ud ad flyet. Jeg er i Thailand med min mor, far, søster og lillebror. Vi skal være her i to uger. Jeg går ved siden af Astrid, vi er på vej hen til vores kufferter. Da vi står foran bagage båndene spørger Astrid, om jeg kan se vores kufferter. De er meget simple, helt sorte, firkantet og ligner alle andre kufferter, haha. Vi kigger rundt. "Der!"- Udbryder Astrid -"der er de!" Hun peger på to ens kufferter, og løber derhen med hende. Vi tager dem ned og kigger på dem.
Astrids Synsvinkel
Jeg kigger lidt på den ene, den ligner ikke helt vores men jeg tænker ikke over det. Vi går hen til vores foældre og lillebror de står med deres ting. "Skal vi finde taxa'en"?? Spørg mor? "Jaer!" Svarer jeg!Martinus's Synsvinkel
Vi er lige landet i Thailand, og står ved bagagebånene. Jeg kigger rundt efter vores kufferter. To simple, sorte og firkantet kufferter kører mod os. Vi tager dem og går tilbage, til vores familie. Marcus kigger lidt underligt på dem, men går med.
Astrids Synsvinkel
Vi køre lidt tid, men stopper ved en restaurant for at få lidt at spise for der er langt til hotellet. Der er ret pænt på restauranten og dækket fint op, der duft helt fantastisk af thai Mad!! (Jeg elsker thai med!) vi sætter os ved et bord ved et vindue, der går nogle mennesker forbi og ind på restauranten, jeg kigger hurtigt på dem og råber "OMG", en dame bag mig siger et eller andet på thai jeg undgår og lytte og siger det hurtigt til Maja..!!
Majas Synsvinkel
Astrid prikker mig ivrigt på skulderen og halvt skriger. "Maja!! Det er Marcus og Martinus" jeg kigger overrsket på hende. "Hvad?!" Udbryder jeg. Jeg tager fat i hende, og vi løber hurtigt hen til dem!!
Hey! Tak for at have læst:) håber i vil læse med i fremtiden😉😅❤️
336 ord
ny part på fredag😀/Maja og Astrid/
YOU ARE READING
Bare Fans!
FanfictionHej! Jeg hedder Maja. Jeg er 15 år jeg har en søster, hun hedder Astrid hun er 14 og bliver snart 15!! Vi er to norske piger fra Oslo og fans af M&M!! Vi skal snart på ferie i Thailand og jeg glæder mig sygt meget!!