Gözlerimi q kulübe gibi bir yerde sandalyede bağlı duruyordum.Sonra imdat diye bağırmaya başladım ve biri geldi.
X:Boşuna bağırma çünkü kimse seni burda bulamaz.
A:Kimsin niye kaçırdınız beni.
X:İstersen bide adımı felan söyleyim.He bide maskemi açayım.Çok akıllı sanıyon heralde sen kendini.Neyse hiç seni çekemem ben konuşucam sen dinleyeceksin.
A:Sonra yanıma gelip azımı bantladı ve konuşmaya başladım.
X:Sen benim kim olduğumu biliyomusun dur ben söyleyim.Sana o gizli numaradan mesajları yazan kişiyim.Peki neden senden nefret ediyorum?Çünkü ben Burak ve Selini çok seviyorum.Ama sen bu kasabaya geldiğinden beri hiçbişey yolunda gitmedi onların arasınıda açtın şimdi ayrıldılar sonra bide Burak sana çıkma teklifide etti.Sen çok merak ettin dimi şimdi sana yüzümü gösterip seni öldürücez.
A:Dedikten sonra odaya 5 kişi daha girdi.Sonra hepsi sürpriz diye bağırdı ve yüzlerini açtılar bunlar.Hayat ablam,Burak,Selin,Mert,Serkan,Gizemdi.Ve sonra ağlamaya başkadım.Ablam yanıma gelio ağzımı açtı.Siz delimisiniz ya azdaha yüreğime indiriyordunuz.
B:Ada doğum günün bile aklına gelmedi.Ablan biliyormuş allahtan bize o söyledi bizde sana bu oyunu oynamaya karar verdik.
A:Vallaha kalbime iniyordu.Hadi ozaman ellerimi çözün.Sonra Burak yanıma gelip ellerimi tuttu.Sonrada piknik alanına geri döndük ve doğum günümü kutladık.
1 saat sonra
Doğum günü partim bitmişti.Herkesten çok güzel hediyeler almıştım.Akşam olmuştu eve gittik.Sonra Burak yanıma gelip.
B:Çıkma teklifimi düşündünmü.
A:Evet düşündüm.Cevabım hayır.Burak biz olamayız.Ben başkasına aşığım.
B:Tamam beni sevmek zorunda değilsin anlarım.
A:Şaka tabikide ben seni herşeyden çok seviyorum.Sen benim için canımdan da çok değerlisin.Neyse ben odama gidip duş alıyım sonrada yatarım.
B:Tamam ozaman yarın sabah görüşürüz.
A:Yukarı odama gidip kısa bi duş aldım.Sonra yeni aldığım eşofman takımımı yani bunları giydim.Çok beğenerek almıştım.Sonra saçlarımı kurulayıp yattım.Burak'ın doğum günüm için bana aldığı kitabı okumaya başladım.Sonrada yattım.Sabah dışarıdan gelen seslerle kalktım.Camdan dışarı bi baktım Mert ve Selin kavga ediyodu hemen koşarak aşağı indim.Aralarına girdim.Noluyo gençler niye kavga ediyosunuz.
S:1 nisannnnn diye bağırdı ve gülmeye başladılar.Ya varya nasıl inandın ama.
A:Gıcık.Neyse ben yukarı çıkıp üstümü giyicem.Selin bunları giymişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sırlarla Dolu Kasaba
Vampiros19 yaşında bir kızın taşındığı kasabada başından geçen maceralı olaylar ve tanıştığı vampir arkadaşları...